Vista-Çevirme Sorunu
-
sata modu ide ye çevirdikten sonra kurarsa sorun olmaz. bi kaç kere yapmıştım. windows 7 kurarsa dahada rahatlar grafikler işletim sistemi ve cpu kullanım hızı xp ye göre daha gelişmiş
-
VagaTroy bunu yazdı:
-----------------------------
sata modu ide ye çevirdikten sonra kurarsa sorun olmaz. bi kaç kere yapmıştım. windows 7 kurarsa dahada rahatlar grafikler işletim sistemi ve cpu kullanım hızı xp ye göre daha gelişmiş
-----------------------------
Hacı Birde Pcde 2 Gb Ram 512 Ekran Kartı Var Ancak Örneğin Bir Oyundayken Masaüstüne Veya Başka Bir Messenger'a Geçişi 3-4 saniye alıyor acayip derecede kasıyor Format Attık Kaç Kere Olmadı Bir Düşünceniz Varmı ? -
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------HoLLy bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaş Bana Format Attırmıyor Cdleri YokBaşka İnternet'lerden biri sorunu düzeltebilirmi ?
-----------------------------
başka internetlerden biri derken :P ?
-----------------------------Çocuk Format Attırmıyor Bana Cd'lerini Vs Kaybetmiş,Bir İnternete Götürüp yaptırcam dedi. Götürdüğü internet bu hatayı söyledi internete bağlanamaz dedi başka bir internetci halledebilirmi dedim.
-
onu dien adamı bi getirsene buraya bilmiosa yapamadıysa erkek gibi sölesin neden böle akıl karıstırırlar anlamıyorumm...
