

Vistalı Laptoptan Xp Li Masaüstüne Dosya Transferi Nasıl Olur?
-
Arkadaşlar bugün lg e500 marka laptop aldım masaüstünde ki müziklerimi felan bu laptopa aktarmak istiyorum acaba bunu nasıl yaparım?
-
flash diks, cd, bluetooth.. ya da ikisi arasında kablolu yada kablosuz bir ağ kur o şekilde de yapabilirsin
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------
flash diks, cd, bluetooth.. ya da ikisi arasında kablolu yada kablosuz bir ağ kur o şekilde de yapabilirsin
-----------------------------
abi yok biliyorum cd blueooth olayını da kablosuz kablolu bağlantı yapmak vista ve xp olunca zormuş yani localhosttan birbirlerini görüyolar pcler ama dosya aktarımı için bi program felan lazım heralde...
iyice bilen varsa yardım istiyorum -
modem ve internetin varsa msn üzerinden hızlı bişekilde yapabilirsin.
-
Herhangi bir kablolu veya kablosuz ağ ve paylaşıma açılmış klasörler ile localhost vb. bir sorun olmadan halledersin.
-
WilliamWallace bunu yazdı:
-----------------------------
Herhangi bir kablolu veya kablosuz ağ ve paylaşıma açılmış klasörler ile localhost vb. bir sorun olmadan halledersin.
-----------------------------
halletim bu şekilde ben çok kasıntı bişey sanıyodum -
bende sunu yapamadim yaw.. evdeki agda wisali bilgisayardaki diskimin tamamini xp li bilgisayara gorduremedim.. sadece public diye bir yer var orayi gorebiliyor arkadas ne hikmetse.. :/
-
bende de aynı orun olmuştu bir kere bi baktım görüyorlar birbirlerini bende o anda aldım ifadesini 30gb arşiv taşıdım :d
birdaha da yapamıdım :D
-
Bu tip görmeme durumlarında netscan vb. port arayan bir program kullanın...
-
aynı durum bende vardı kurdumikisi arasında bir ağ aktardım tüm dosyları hiçtesorun olmadı
Toplam Hit: 1777 Toplam Mesaj: 10