Vistaya Airties Tanıtma
-
Beyler Airties modem kullanılıyorum. Xp yüklüyken airties-wus 300 adında bir setup dosyasını yüklüyordum ve çalışıryordu ama şimdi çalışmıyor.(vista uyumu yok driverın). Yardımcı olabilirmisiniz bu konuda ?(Kablosuz modem kullanıyorum. O usb alıcıyı tanımıyor bilgisayar setupu yüklediğim halde.)
-
192.168.2.1 buna gir ayarları yap kaydet çık
-
okanbulut bunu yazdı:
-----------------------------
192.168.2.1 buna gir ayarları yap kaydet çık
-----------------------------
kardeşim bilgisayar o usb zımbırtısını tanımıyor sorunum o. -
program uyumlulugunu xp ye ayarlayıp denemelisin yada sitesinde vista driverına bak
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
program uyumlulugunu xp ye ayarlayıp denemelisin yada sitesinde vista driverına bak
-----------------------------
sitesinde de vista driverı yok işte sorun o. O uyumluluk olayını bir deniyim ama olmaz büyük ihtimal çünkü "bu aygıtı tanıt" dediğimde driver için dosya yolu istor ve bende siteden indirdiğim dosyanın içinde olan dirver klasörünü gösteriyorum ama yinede olmuyor. -
Vistada malesef olmuyor bende Airties almıştım kurduğum halde kablosuz bağlanmıyordu.Gidip başka bir marka modem aldım.
-
Avira bunu yazdı:
-----------------------------
Vistada malesef olmuyor bende Airties almıştım kurduğum halde kablosuz bağlanmıyordu.Gidip başka bir marka modem aldım.
-----------------------------
abi kesin yeni modem mi almam lazım bağdaştırıyı (o usb zımbırtısını) değiştirsem olmazmı ? -
kendi sitesinde driver olması lazım..
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
kendi sitesinde driver olması lazım..
-----------------------------
yok abi ben baktım. Vista ile uyumsuz hepsi. -
sitesinde vista driveri olmasi gerekiyor wus 300 un
www.airties.com.tr
-
demirci bunu yazdı:
-----------------------------sitesinde vista driveri olmasi gerekiyor wus 300 un
www.airties.com.tr
-----------------------------
abicim aradım yok. Eğer siz bulabilirseniz sevinirim aramamdığım yer kalmadı çünkü driver.com a falanda baktım.
Toplam Hit: 2312 Toplam Mesaj: 13
