folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Visual Studio 2010 Publish Ederken Hata Veriyor.



Visual Studio 2010 Publish Ederken Hata Veriyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı  "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    youshes12 bunu yazdı

    Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı  "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.

    built edemiyor acaba programda bi hatamı var?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek
    RebelliouS_SouL bunu yazdı
    youshes12 bunu yazdı

    Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı  "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.

    built edemiyor acaba programda bi hatamı var?

    Yok hocam build ettim kaç kere hiçbir sorun yok.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    direk bulunduğu klasördenk programı çalıştırdıysan veya bi şekilde açık kaldıysada buil edemez, bilgisayarı yeniden başlatım çalıştırmayı dene


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ek bilesenler var ise onlarda sorun olabilir. clean edip sonra tekrar build et. ettikten sonra error vermiyor olsa bile error console'a bak. orda bazen yaziyor ama daha once bir kere ignor etti isen uyari vermiyor. programi calistirdiginda da en son calisan versionu onune koyuyor. :)

     

    bu hatayi yasayan ve 3 gununu build oluyor ama degisiklikleri uygulamiyor diye harcayan hakan arkadasimida buradan saygi ile aniyorum


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek
    Ercan bunu yazdı

    direk bulunduğu klasördenk programı çalıştırdıysan veya bi şekilde açık kaldıysada buil edemez, bilgisayarı yeniden başlatım çalıştırmayı dene

    Denedim yine aynı sorunu verdi.

    rakkoc bunu yazdı

    ek bilesenler var ise onlarda sorun olabilir. clean edip sonra tekrar build et. ettikten sonra error vermiyor olsa bile error console'a bak. orda bazen yaziyor ama daha once bir kere ignor etti isen uyari vermiyor. programi calistirdiginda da en son calisan versionu onune koyuyor. :)

     

    bu hatayi yasayan ve 3 gununu build oluyor ama degisiklikleri uygulamiyor diye harcayan hakan arkadasimida buradan saygi ile aniyorum

     

    Dediklerini yaptım sorun hala aynı.Acaba Properties bir ayar filan yapmam gerekiyormu? İnternette araştırdım biraz Clickonce denilenleri aynısını yapıyorum yine hata alıyorum.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Yeni proje oluşturdum hiç birşey yapmadım.Publish etmeye çalıştım yine aynı hatayı verdi :/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    hangi dizine publish etmeye çalışıyosun?


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı

    hangi dizine publish etmeye çalışıyosun?

    Masaüstüne bir klasöre publish etmeye çalışıyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Aslında ben programda değişiklik yaptığımda otomatik güncelleme yapmasını istiyorum.000webhost.com'dan ücretsiz host oluşturdum.Dosyaları buraya atacam program hosttan güncelleyecek.Bunu kısa yoldan nasıl yaparım ?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    youshes12 bunu yazdı

    Aslında ben programda değişiklik yaptığımda otomatik güncelleme yapmasını istiyorum.000webhost.com'dan ücretsiz host oluşturdum.Dosyaları buraya atacam program hosttan güncelleyecek.Bunu kısa yoldan nasıl yaparım ?

    web uygulaması mı?


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
Toplam Hit: 2557 Toplam Mesaj: 15