Visual Studio 2010 Publish Ederken Hata Veriyor.
-
Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.
-
youshes12 bunu yazdı
Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.
built edemiyor acaba programda bi hatamı var?
-
RebelliouS_SouL bunu yazdıyoushes12 bunu yazdı
Visual Studio 2010'da programı publish etmeye çalıştığımda bu hatayı "cannot publish because a project failed to build" alıyorum.
built edemiyor acaba programda bi hatamı var?
Yok hocam build ettim kaç kere hiçbir sorun yok.
-
direk bulunduğu klasördenk programı çalıştırdıysan veya bi şekilde açık kaldıysada buil edemez, bilgisayarı yeniden başlatım çalıştırmayı dene
-
ek bilesenler var ise onlarda sorun olabilir. clean edip sonra tekrar build et. ettikten sonra error vermiyor olsa bile error console'a bak. orda bazen yaziyor ama daha once bir kere ignor etti isen uyari vermiyor. programi calistirdiginda da en son calisan versionu onune koyuyor. :)
bu hatayi yasayan ve 3 gununu build oluyor ama degisiklikleri uygulamiyor diye harcayan hakan arkadasimida buradan saygi ile aniyorum
-
Ercan bunu yazdı
direk bulunduğu klasördenk programı çalıştırdıysan veya bi şekilde açık kaldıysada buil edemez, bilgisayarı yeniden başlatım çalıştırmayı dene
Denedim yine aynı sorunu verdi.
rakkoc bunu yazdıek bilesenler var ise onlarda sorun olabilir. clean edip sonra tekrar build et. ettikten sonra error vermiyor olsa bile error console'a bak. orda bazen yaziyor ama daha once bir kere ignor etti isen uyari vermiyor. programi calistirdiginda da en son calisan versionu onune koyuyor. :)
bu hatayi yasayan ve 3 gununu build oluyor ama degisiklikleri uygulamiyor diye harcayan hakan arkadasimida buradan saygi ile aniyorum
Dediklerini yaptım sorun hala aynı.Acaba Properties bir ayar filan yapmam gerekiyormu? İnternette araştırdım biraz Clickonce denilenleri aynısını yapıyorum yine hata alıyorum.
-
Yeni proje oluşturdum hiç birşey yapmadım.Publish etmeye çalıştım yine aynı hatayı verdi :/
-
hangi dizine publish etmeye çalışıyosun?
-
SharpShooter bunu yazdı
hangi dizine publish etmeye çalışıyosun?
Masaüstüne bir klasöre publish etmeye çalışıyorum.
-
Aslında ben programda değişiklik yaptığımda otomatik güncelleme yapmasını istiyorum.000webhost.com'dan ücretsiz host oluşturdum.Dosyaları buraya atacam program hosttan güncelleyecek.Bunu kısa yoldan nasıl yaparım ?
-
youshes12 bunu yazdı
Aslında ben programda değişiklik yaptığımda otomatik güncelleme yapmasını istiyorum.000webhost.com'dan ücretsiz host oluşturdum.Dosyaları buraya atacam program hosttan güncelleyecek.Bunu kısa yoldan nasıl yaparım ?
web uygulaması mı?
