Vodafon Net 39 Tl? Olabilirmi?
-
vodafon 39 tl yalın internet telofonsuz facebookt birisi paylasmis.alt yapı telekom.vodafon gezici ekibindenmiş aradigim kişi.kendi şifrelerimiz indirimlerimiz oluyor.diyor.bunda bir 3kagit olabilirmi kampanya falan diyor.direk beni ara. prim aliyorum diyor. bu gercekmi yoksa bir oyunmu var anlayamadim. kota 60 cg hız 16

-
olmazmi tezgahmi
-
49,90 tl
-
arastirdim.10 tl indiirm verenler var.kendi çalışanlarına.bunu kullaanarak satiyorlarmis.
-
Hocam numarayı paylaşabilir misin eve çıkıcaz internet bağlatmayı düşünüyoruz
-
Tahattut yoksa 1 ayligina alip deneme yapilabilir.
-
taahutsuz evet
-
googleden baktigimda kimse memnun degil herke şikaytci gibi.kullanan vami acaba?ttnnete devam edegim yoksa.birde bunlarla ugrasmayalim.bazilarina 2aydir net baglamişlar.
-
numarayı alıyım denemekte fayda var bağlarsa fatura öderiz bağlamazsa zaten bişiy yok ben deney olurum yerinize :)
-
vodafone sozleşme icin kurye yollacakti. gelen giden yok. bunlarda hikaye cikti. en iyisi ttnenete devam bunlara kalirsak netsiz kalacagiz. 5-10 tl fazla gitsin sorun yok.
sansar55 tarafından 06/Ağu/16 00:59 tarihinde düzenlenmiştir -
sıkıntı yaşandığında müşteri ilişkileri ile sorun çözmek zormuş sanırım..
ben bağlattım, henüz bir sıkıntı yaşamadım, dolayısıyla memnunum..
49,90TL ödüyorum. 39'a çekme şansımız varsa çekelim yani..
