Vodafone Süper Net Ayda 49.90 TL
-
Editleyemiyormuşum yukarıdaki mesajı :) Neyse;
10 gün kadar önce Vodafone'a geçmek için gerekli girişimi yaptım. Aktivasyonun da 24 Ağustosta yapılmasını istedim. Diğer servis sağlayıcıyla 23 Ağustosta bitiyordu taahhüt. Neyse 24 Ağustos oldu arayan soran yok Vodafone'dan. Ara-tara-müşteri hizmetleri temsilcisi falan, internet için modem arayüzünden girmem gereken kullanıcı adı şifreyi elde ettim. Gerekli girişleri yaptım ancak bağlantı yok. Tekrar aradım müşteri temsilcisini, bana verilen cevap hayli ilginç. Efenim bağlantınız 7 ila 12 gün arasında sağlanacak...
Ba ba ba.....
Hangi devirde yaşıyorsun be adam. Nerde görülmüş en az 7 günde bağlantı sağlandığı. Elin oğlu 24 saat dolmadan işi bitiriyor... Dedim ki bu gece saat 12'ye kadar bağlantıyı sağladınız sağladınız. Ben size 10 gün önceden haber vermişim lavuklar. Yoksa iptal mk sizinle mi uğraşacam.
Sabah ilk iş iptal ettirmek olacak.
Son söz, uzak durun diyenler haklı.
Uzak durun...
-
Absolut bunu yazdı
@cache in konusu vardi incele gorurse zaten yazar boyle bisi kullanicakti :D
Gece gece yürüyüşten yorgun argın geldim bi baktım vodafone net, güzel küfürler ettim :)
Actigim konularda 2 vodafone konusu var. inceleyin ve uzak durun kesinlikle tavsiye etmiyorum :)
Son olarak vodafoneun amk
-
Vodafone alma da ne alıyorsan al.
SAKIN ALMA!!!
-
Bi tanıdığa bağlatacam. 60 g akk diyor gayet iyi.
-
kullanıyorum problem yok tavsiye edilir.
-
Burdaki olumsuz yorumlar bildiğin gözümü korkuttu gideyim ttnete bayılayım bende napayım :)
-
http://www.tahribat.com/forum/vodafone-dolandiriciliga-soyunmus-210232
Bugün sonuçlandı, tam da tahmin ettiğim gibi !
Mesaj ile tarife değiştirmişim, haziranın bilmem kaçında... Daha paketlerini bitiremeyen ben, tarife değiştirmişim.
Telefonda hiçbir mesajımı silmem.
Açtım telefonu baktım, yanlışlıkla falan mı atmışım diye ama yok atmamışım.
Ama nasıl kanıtlıcam ki ?
-
biz geçtik hocam. ev telefonunu kapatacaz diye vodafone yalın adsl muhabbetini bağlattık. internet için zaten 45 tl ödüyoduk ev telefonu içinde hiç kullanmadığımız halde ortalama 20 tl ödüyoduk. artık cep telefonları konuşma konusunda çok avantajlı. benim hat avea aylık 1000 dakika 1000 sms 2 gb internetim var. annemin vodafone benzer tarife var. biz memnunuzda ilk tabiki ttnet kullandık sonra doping adsl kullandık. en fazla 6 mb civarı hızında bağlanıyoduuk. bu vodafoneye geçince ortalama 14 mb hızında bağlanıyoz. evin içinde kablolarda hiçbir değişiklik yapmadıkta.
bence kullan hocam. avantajını görürsün. hemde şu ttnet bi üye daha kaybetsin (:
-
Alt yapı ttnet e aitmiş. Vodafone alt yapı için ttnete kira ödüyor ama ISP sağlayıcısı kendisi sanırm. çekermi çekemzmi yavaş olurmu diye dert etmeyin bence. saha kutularına eviniz yakınsa performansı alırsınız uzaksa 12- 13 mb tte kalırsınız. 16 mb te okey diyen birisi için 12-13 mb kurtarır gibi. modemin ilk ana sayfasında yazar zaten down stream 17000 kbps diye oradan bakabilirisniz. o direk sunucudan okuyor. ama siz trest için girdiğinizde o anki durum düşük çıkabiliyor.
