folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Vodafone Süper Net Ayda 49.90 TL



Vodafone Süper Net Ayda 49.90 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Editleyemiyormuşum yukarıdaki mesajı :) Neyse;

    10 gün kadar önce Vodafone'a geçmek için gerekli girişimi yaptım. Aktivasyonun da 24 Ağustosta yapılmasını istedim. Diğer servis sağlayıcıyla 23 Ağustosta bitiyordu taahhüt. Neyse 24 Ağustos oldu arayan soran yok Vodafone'dan. Ara-tara-müşteri hizmetleri temsilcisi falan, internet için modem arayüzünden girmem gereken kullanıcı adı şifreyi elde ettim. Gerekli girişleri yaptım ancak bağlantı yok. Tekrar aradım müşteri temsilcisini, bana verilen cevap hayli ilginç. Efenim bağlantınız 7 ila 12 gün arasında sağlanacak...

    Ba ba ba.....

    Hangi devirde yaşıyorsun be adam. Nerde görülmüş en az 7 günde bağlantı sağlandığı. Elin oğlu 24 saat dolmadan işi bitiriyor... Dedim ki bu gece saat 12'ye kadar bağlantıyı sağladınız sağladınız. Ben size 10 gün önceden haber vermişim lavuklar. Yoksa iptal mk sizinle mi uğraşacam.

    Sabah ilk iş iptal ettirmek olacak.

    Son söz, uzak durun diyenler haklı.

    Uzak durun...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    Absolut bunu yazdı

    @cache in konusu vardi incele gorurse zaten yazar boyle bisi kullanicakti :D

    Gece gece yürüyüşten yorgun argın geldim bi baktım vodafone net, güzel küfürler ettim :)

    Actigim konularda 2 vodafone konusu var. inceleyin ve uzak durun kesinlikle tavsiye etmiyorum :) 

    Son olarak vodafoneun amk


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Vodafone alma da ne alıyorsan al.

    SAKIN ALMA!!!


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Bi tanıdığa bağlatacam. 60 g akk diyor gayet iyi.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    kullanıyorum problem yok tavsiye edilir. 


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Burdaki olumsuz yorumlar bildiğin gözümü korkuttu gideyim ttnete bayılayım bende napayım :)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forum/vodafone-dolandiriciliga-soyunmus-210232

    Bugün sonuçlandı, tam da tahmin ettiğim gibi !

    Mesaj ile tarife değiştirmişim, haziranın bilmem kaçında... Daha paketlerini bitiremeyen ben, tarife değiştirmişim.

    Telefonda hiçbir mesajımı silmem.

    Açtım telefonu baktım, yanlışlıkla falan mı atmışım diye ama yok atmamışım.

    Ama nasıl kanıtlıcam ki ? 


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    biz geçtik hocam. ev telefonunu kapatacaz diye vodafone yalın adsl muhabbetini bağlattık. internet için zaten 45 tl ödüyoduk ev telefonu içinde hiç kullanmadığımız halde ortalama 20 tl ödüyoduk. artık cep telefonları konuşma konusunda çok avantajlı. benim hat avea aylık 1000 dakika 1000 sms 2 gb internetim var. annemin vodafone benzer tarife var. biz memnunuzda ilk tabiki ttnet kullandık sonra doping adsl kullandık. en fazla 6 mb civarı hızında bağlanıyoduuk. bu vodafoneye geçince ortalama 14 mb hızında bağlanıyoz. evin içinde kablolarda hiçbir değişiklik yapmadıkta.

    bence kullan hocam. avantajını görürsün. hemde şu ttnet bi üye daha kaybetsin (:


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Alt yapı ttnet e aitmiş. Vodafone alt yapı için ttnete kira ödüyor ama ISP sağlayıcısı kendisi sanırm. çekermi çekemzmi yavaş olurmu diye dert etmeyin bence. saha kutularına eviniz yakınsa performansı alırsınız uzaksa 12- 13 mb tte kalırsınız. 16 mb te okey diyen birisi için 12-13 mb kurtarır gibi. modemin ilk ana sayfasında yazar zaten down stream 17000 kbps diye oradan bakabilirisniz. o direk sunucudan okuyor. ama siz trest için girdiğinizde o anki durum düşük çıkabiliyor.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 1861 Toplam Mesaj: 20
vodafone süper net