Vpn Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.

    Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat  normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.

    Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat  normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir

     


    -----------------------------

    Olur olur.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.

    Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat  normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir

     


    -----------------------------

     

    Olur olur.


    -----------------------------

    ne olur hocam anlamadım.?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    kota düşmezde bukadar işgenceye ne gerek warki

    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    anakara bunu yazdı:
    -----------------------------
    kota düşmezde bukadar işgenceye ne gerek warki
    -----------------------------

    hocam netten çok yüksek boyutlarda dosya indiriyorum. Aynı anda browser'da açık (facebook) gibi. Fakat o parantez içindeki sitelere girmem için vpn programının açık kalması lazım. 300 mb kotası var. zaten video felan indirmiyorum o yüzden kota dolmuyor. Fakat bazen program indirmem gerektiğinde vpn programını kapatıyorum kota dolmasın diye. bu seferde siteye giriş yapamıyorum. O yüzden vmware kurup oradan nette dolaşayım. Normal işletim sisteminden de program indireyim diye düşündüm. Eğer vpn kotası dolarsa 1 gün boyunca kota yenilemiyor çünkü

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
    -----------------------------

    Alakası yok adam diyor ki vmware de vpn kullanim normalde normal download edim.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
    -----------------------------

    hocam işyerindeyim evde sıkıntı yokta .d

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
    -----------------------------

    hocam işyerindeyim evde sıkıntı yokta .d


    -----------------------------
    sadece sana özel ip-port, kullanıcı adı ve sifre olacağı için istediğin zaman, istediğin yerden, hiçbir şey kurmana gerek kalmadan bağlanıp, vpn vb. gerek kalmadan özgürce kullabilirsin. Buradan fiyatlara bakıp, satın alabilirsin, istersen günlük, aylık, sana kalmıs http://www.anonymous-proxies.net/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
    -----------------------------

    Alakası yok adam diyor ki vmware de vpn kullanim normalde normal download edim.


    -----------------------------
    yanlıs anladım o zaman, oyle diyosa olur evet :)
Toplam Hit: 2672 Toplam Mesaj: 21