Vpn Hakkında Soru
-
Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.
Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.
Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir
-----------------------------Olur olur.
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar bilgisayarımda vpn programı kurulu bazı sitelere girmem için. Fakat 300mb kotalı.
Vmware kurdum daha sonra xp işletim sistemi attım içine. Şimdi diyorumki vmware içindeki xp'nin içine vpn atıp kursam vmwareden nete girsem. Fakat normal işletim sistemimden birşey indirirken vpn'nin kotasından düşermi. Umarım anlatabilmişimdir
-----------------------------Olur olur.
-----------------------------ne olur hocam anlamadım.?
-
düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
-
kota düşmezde bukadar işgenceye ne gerek warki
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
kota düşmezde bukadar işgenceye ne gerek warki
-----------------------------hocam netten çok yüksek boyutlarda dosya indiriyorum. Aynı anda browser'da açık (facebook) gibi. Fakat o parantez içindeki sitelere girmem için vpn programının açık kalması lazım. 300 mb kotası var. zaten video felan indirmiyorum o yüzden kota dolmuyor. Fakat bazen program indirmem gerektiğinde vpn programını kapatıyorum kota dolmasın diye. bu seferde siteye giriş yapamıyorum. O yüzden vmware kurup oradan nette dolaşayım. Normal işletim sisteminden de program indireyim diye düşündüm. Eğer vpn kotası dolarsa 1 gün boyunca kota yenilemiyor çünkü
-
ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
-----------------------------Alakası yok adam diyor ki vmware de vpn kullanim normalde normal download edim.
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
-----------------------------hocam işyerindeyim evde sıkıntı yokta .d
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------pirax bunu yazdı:
-----------------------------
ip in dinamikse her kota dolumunda modemi resetle yapcak bişi yok, bu iş biraz sıkıcı, paypal ın varsa 6 dolar verip özel, sadece sana ait bi proxy al kafan rahat etsin.
-----------------------------hocam işyerindeyim evde sıkıntı yokta .d
-----------------------------
sadece sana özel ip-port, kullanıcı adı ve sifre olacağı için istediğin zaman, istediğin yerden, hiçbir şey kurmana gerek kalmadan bağlanıp, vpn vb. gerek kalmadan özgürce kullabilirsin. Buradan fiyatlara bakıp, satın alabilirsin, istersen günlük, aylık, sana kalmıs http://www.anonymous-proxies.net/ -
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------pirax bunu yazdı:
-----------------------------
düşmez, wmwaredeki xp de aynı ip i alacak, sanal olmayan da.Aynı ipleri aldığı sürece kotayı sıfırlayamazsın.
-----------------------------Alakası yok adam diyor ki vmware de vpn kullanim normalde normal download edim.
-----------------------------
yanlıs anladım o zaman, oyle diyosa olur evet :)
