Vpn Önerisi ? İndirim Kodu Tavsiye
-
bağlantıda problem yaratmayan hız olarak kötü olamayan kullandığınız hangi vpnler mevcut
-
ben kaspersky vpn kullanıyorum 1 yıllığını app store üzerinden 250tl civarı bir şeye aldım mobil üzerinden alırsan ucuza geliyor.
-
hızı vs nasıl acaba
-
Ben aws üzerinden bir senelik ücretsiz ec2 ile kendim kurulumunu yaptım. Uzun süredir kullanıyorum, herhangi bir problem yaşamadan kullanıyorum. Lokasyon olarak neden bilmem o zaman Stockholm seçmişim, herhangi bir problem yaratmadan cihaz sayı sınırı olmadan kullanıyorum.
-
nereodi bunu yazdı
hızı vs nasıl acaba

-
uguraba bunu yazdı
Ben aws üzerinden bir senelik ücretsiz ec2 ile kendim kurulumunu yaptım. Uzun süredir kullanıyorum, herhangi bir problem yaşamadan kullanıyorum. Lokasyon olarak neden bilmem o zaman Stockholm seçmişim, herhangi bir problem yaratmadan cihaz sayı sınırı olmadan kullanıyorum.
hocam valla kurulum vs uğraşmak istemiyorum işin açığı
@C10H15N kaspersky ping 1 tık yüksek gibi bir deneme inidirip deniyim teşekkürler -
Apple Store dan Adguard VPN kullanıyorum. Uygulama içi satın alma ile yıllık 240 tl limitsiz. Belki 50 tane sunucu vardır. Macaristan ile hız testi aşağıdaki gibi. Hıza etkisi yok gibi bir şey. Mobilden oluşturduğum hesap ile pc tablet her cihazda tek lisans ile kullanıyorum.
-
Gene böyle bir VPN konusu açılmıştı.
Outline + Digital Ocean denmişti.
O tarihten beri Digital ocean dan sunucu aldım, outline ile entegre ettim.
Kendi VPN imi kurdum kendim kullanıyorum. Ayda 5 usd.
Araştırmanı tavsiye ederim
-
-
Ben de Lisansli Kasperksy security aldim. Hem antivirus aktif+cesitli güvenlik araçları+ Vpn var.
Istedigin ülkeden bağlantı secebiliyorsun, nereden sectim bilmiyom Andorra dan baglaniyom, herhangi bir hiz problemi yasamiyorum. Turkiyeden girilmeyen sitelere de girebiliyor...
AnaMuhalefet tarafından 09/Mar/25 22:55 tarihinde düzenlenmiştir -
Konudan bağımsız reklamlı link geçmek için FastForward kullanıyorum inanılmaz işlevli bir uygulama.Vpn olarak Browsec Vpn kullanıyorum(ücretsiz ve oldukça başarılı)Crome eklentisi olarka kullanıyorum
