Vps Hakkinda Bilgi / Uygun Yerler...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Simdi arkadaslar bu seyleri bilen birisi değilim ama araştırıyorum..

    Vps lerdeki net hızı beni cezbetti...100 mbit :|

    alıp birseyler yapmayi düsünüyorum..

    ama sormak istedigim sorularım var..

    1- Vps kullanımı kolay mıdır ?

    2- Vps windows / linux diye ayrılıyor, ben hic linux kullanmadim, windows pc kullandım kullanıyorum da..yani o sisteme nasıl baglanıcam ?

    ip den mi ? ip den baglanıcaksam ben o vps ile nasıl dosya indiricem ? ve upload edicem..

    yani ip den baglansam bile aynı normal bir xp gibi mi olacak pc ?

    Ayrıca benim istedigim vps genel anlamda söyle olacak ;

    istedigim vps download / upload icin kullanılacak...

    harddisk boyutunun büyük olmasina gerek yok..trafiği genis olmali..

    windows olmali..( hic vps kullanmamis gormemis birisi olarak ben bile cok cabuk kavrayabilmeliyim ) :))

    100 mbps hız olamlı...( paylasimli olur genelde zaten )

    böyle bişey istiyorum...aylık ücreti ne kadar olur acaba ?

    ve bütün extralarla ücreti söylerseniz sevinirim..kurulum, bilmem  ne, cart curt çıkınca hesap kabarmasın..

    ayrica...ben mesela oraya program kurabilicem...download / upload programlari felan felan felan iste...

    Biliyorum uzattim ama cahilligime verin muridler...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    vps kullanımı gayet kolaydır kendi pc ni nasıl kullanıyorsan vps de bundan farklı değildir başlat - çalıştıra mstsc.exe yazıyorsun yani uzaktan bağlantı yeri buraya vps nin ip sini yazıyorsun kullanıcı adı ve şifre soruyor bunlarıda girdikten sonra 2. bir masa üstüne bağlanıyorsun ondan sonra ne yapmak istiyorsan sana kalmış vps nin ip adresi http://ipadres gibi giriyorsun mesela webserver yaparsın dosya deposu yaparsın istediğini yaparsın . vps genellikle windows 2003 olarak ayarlanır işletim sistemi xp den pek bi farkı yok sayılır normal windows işte bildiğin :) benim kullandığım vps vardı önceden aldığım oyun sunucusu olarak kullandım gayette memnundum www.vh.com.tr burada paketlere bakabilirsin tanıdık ve güvenli ve kalitelidir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Vps kullanmak bilgin dahilinde kolaydır ve ya zordur, bilmiorsan dahi sorarak rahatlıkla öğrenebilirsin takıldığın yerleri,

    linux almanı tavsiye ederim.

    En uygun şurasıdır diye biliyorum http://vpslink.com/vps-hosting/  VPS  de en önemli olay ram dir, bant ,alan ondan sonra gelir.

    Linux alırsan putty ve benzeri programlarla ssh ile bağlanıp download upload işlemini rahatlıkla ve daha hızlı yapabilirsin.

    Sana tavsiye ettiğim yerde fiyat uygundur bant vs. de gayet iyi. Eğer olurda ayrılmak istersen üye panelinde üye olduğun paketi silmen gerekir. Silmeden çıkarsan sonraki ay otomatik olarak kartından ödemeyi alır bilgin olsun.

     

    Edit: Tam olarak ne için, ne amaçlı istediğini yazarsan, daha faydalı olur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    www.vit.com.tr

    windows/linux konusuna gelirsek linux alırsan ssh üzerinden komutlarla işlem yapman gerekir. tecrüben yoksa sıkılırsın soğursun :) bana kalırsa windows vps al. tabi vps ne için lazım o da önemli. yoksa boş yere para vermenin lüzumu yok :) pek fazla bi olayı yok web server olarak kullanmayacaksan. takıldığın yerleri sor yardımcı olurum :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    edit..


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    peki yuksek trfkli dedic nereden alinir ? :)

    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocalar benim Vps'yi istememdeki 2 amacim war...

    download ve upload :))

    o yüzden yüksek trafikli istiyorum..harddisk felan çok bi önemli degil..

    bir de windows server olmali..ve hizi 100 mbit olmali..

    böyle iste :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    windows istemendeki sebep nedir ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    100Mbit seni cezbetmesin, zira paylaşımlıdır. 50 Kişi kullanır o 100mbiti ^^ sen düşün artık.

    VPS kullanımı kolaydır. Fakat tavsiye etmem

    Dedicated al kurtul

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    100Mbit seni cezbetmesin, zira paylaşımlıdır. 50 Kişi kullanır o 100mbiti ^^ sen düşün artık.

    VPS kullanımı kolaydır. Fakat tavsiye etmem

    Dedicated al kurtul


    -----------------------------

    Paylasimli oldugunu biliyorum ama genede hızlıdır ya..

    Dedicated dedigin cok pahali :S


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    100Mbit seni cezbetmesin, zira paylaşımlıdır. 50 Kişi kullanır o 100mbiti ^^ sen düşün artık.

    VPS kullanımı kolaydır. Fakat tavsiye etmem

    Dedicated al kurtul


    -----------------------------

    Paylasimli oldugunu biliyorum ama genede hızlıdır ya..

    Dedicated dedigin cok pahali :S


    -----------------------------

    aylık 140 TL ye 100Mbit paylaşımsız hatlı dedicated ayarlarım

    Edit :

    UP-100 mbps
    DOWN - 100 mbps

Toplam Hit: 3992 Toplam Mesaj: 12