folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Vps (Home Location) Nasıl Olur ?



Vps (Home Location) Nasıl Olur ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Tarikata selam olsun,

    Şimdi hocalar yazın eve ikinci bir pc alıp neti 4mbite çıkarıp elimdeki 1.7 celeron 512 ramli pcye vps kurup bir oyun sunucusu kurmayı planlıyorum.(100kbps upload yeterli)

    * Makinanın özellikleri kafimidir?

    * Hangi yazılımları yüklemek lazım ve modem önem arzeder mi? Güvenliği nasıl sağlanır modemlerin anti-ddos özelliği yeterli mi?

    * Bu quicknet nedir? Olaki edindim stabil olurmu? Bursa/Nilüfer'e ne zaman gelir? Gelmesi için kapımın önüne kadar fiberoptikmi çekilmesi gerekiyor yoksa belli bir noktaya kadar yine telekom hattından devam mı ediyor?

    Eyvallah..


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    oyun sunucusu derken hangi oyundan bahsediosun 

    bu işlemciyle unut sen bu işi :)

    en dandik bi oyun sunucusu olarak counter strike olarak düşünürsek bile max 1 veya 2 server acabilirsin oda full cekmicek şekilde :D  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ultima online serveri olacak oyun 2 boyutlu yaklaşık 10-14 senelik bir oyun 50-60 kişiyi kaldırır diye düşünüyorum.Piyasada 300 kişiye hitab eden sunucular çift çekirdek işlemci 1gb ram üzerine kurulu.

    Olmazsa arttırırım o çok önemli bir problem değil, ben vpsyi nasıl kurarımın peşindeyim.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Kardeş bu kadar uğraşacağına vps al :) 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Kardeş bu kadar uğraşacağına vps al :) 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    -----------------------------

    daha ucuzada gelir :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Kardeş bu kadar uğraşacağına vps al :) 


    -----------------------------

    daha ucuzada gelir :)


    -----------------------------

    yau 10mb çıkışlı vps almıştım lag oluyordu bu havuz sistemi bana ters stabil olsun ama düşük olsun.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hybris bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Kardeş bu kadar uğraşacağına vps al :) 


    -----------------------------

    daha ucuzada gelir :)


    -----------------------------

    yau 10mb çıkışlı vps almıştım lag oluyordu bu havuz sistemi bana ters stabil olsun ama düşük olsun.


    -----------------------------

    hoca ama evede server döşemek kolay değilki. Masraf sürekli ayrıca 4 mbit ile nereye kadar. Ayrıca verdiğin parayı çıkarabilecenmi maddi gücün iyimi. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    o gördüğün indirme hızıdır sana yarıyacak olan upload hızıdırki şuanki altyapıyla evde server kurmak imkansızdır.boşu boşuna zaman kaybetme o nete vericeğin parayla VPS alıp adam gibi server'ını kur.aynı konuyu eskiden bende sormuştum ama araştırınca imkansız olduğunu anladım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    o gördüğün indirme hızıdır sana yarıyacak olan upload hızıdırki şuanki altyapıyla evde server kurmak imkansızdır.boşu boşuna zaman kaybetme o nete vericeğin parayla VPS alıp adam gibi server'ını kur.aynı konuyu eskiden bende sormuştum ama araştırınca imkansız olduğunu anladım.
    -----------------------------

    aynen 110 kb download miktarı tahminen 20-30 gb da download miktarı. Anca VDSL 16mbit alıcaksınki 1 mbit upload miktarı sunsun ozaman da saniyede 110 kb upload gönderirsin. He o paraya değermi ? bence değmez bırak vPS gidip server bile alırsın yani.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca ama evede server döşemek kolay değilki. Masraf sürekli ayrıca 4 mbit ile nereye kadar. Ayrıca verdiğin parayı çıkarabilecenmi maddi gücün iyimi. 

    -----------------------------

    sağlam bir vps içinde 70-80 lira vermek gerekiyor mademki bu para verilecek banada yararı olsun diye düşündüm ve daha cazip geldi.

     

    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------
    o gördüğün indirme hızıdır sana yarıyacak olan upload hızıdırki şuanki altyapıyla evde server kurmak imkansızdır.boşu boşuna zaman kaybetme o nete vericeğin parayla VPS alıp adam gibi server'ını kur.aynı konuyu eskiden bende sormuştum ama araştırınca imkansız olduğunu anladım.
    -----------------------------

    1mb net için 256k upload veriyolar o da 20-25kbps ediyor, aynı şekilde 4mb net için 1mb upload veriyorlar o da 100-120kbps gibi bişe eder ve benim için yeterli sonuçta web sitesi host üzerinde olacak.

     

     


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    ultima online serveri acıcaksan olur 256 ram bile yeter internetin ii olsun sorun olmaz örnek ben hamachi ile server kuruyordum 1024 baglantı 7 kişiden sonra lag başlıyor. sen 4k diyosun hesapla işte  işlemci ram olarak sıkıntı cekmezsin tek sorun sadece = oyun save alırken süre 2 3 sn uzar :)

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
Toplam Hit: 2671 Toplam Mesaj: 12