Vpsi Proxy Olarak Kullanma
-
bitane vps alcam. bu vpsi kendi bilgisayarımdan proxy olarak kullanabilirmiyim nasıl
-
demek ttnet'i proxy kullanarak bedava kullaniyorsun : D
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
demek ttnet'i proxy kullanarak bedava kullaniyorsun : D
-----------------------------:D:D
-
win vps alırsan ccproxy programı ile rahatlıkla yapabilirsin
-
insanlığa fayda olsun diye proxy kurucam ama ben proxy ile girmiyorum. o dökümanı yazamam
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------win vps alırsan ccproxy programı ile rahatlıkla yapabilirsin
-----------------------------
443 portunu açabilirmiyim bide 100 mbit tr hattı ne kadar kişi kaldırır acaba -
AydanBatanGunes bunu yazdı:
-----------------------------
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
win vps alırsan ccproxy programı ile rahatlıkla yapabilirsin
-----------------------------
443 portunu açabilirmiyim bide 100 mbit tr hattı ne kadar kişi kaldırır acaba
-----------------------------en son hatırladığım kadarı ile açabiliyordun. iso ttnete attığı kazık yüzünden benim makine üzerinden bağlanıyordu internete
-
o zaman insanlığın yararına açayım bir tane
-
-
AydanBatanGunes bunu yazdı:
-----------------------------
insanlığa fayda olsun diye proxy kurucam ama ben proxy ile girmiyorum. o dökümanı yazamam
-----------------------------o dökümanı bana telden msj atsana ben burda yazayım? insanlığa faydanı yesinler :D
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------AydanBatanGunes bunu yazdı:
-----------------------------
insanlığa fayda olsun diye proxy kurucam ama ben proxy ile girmiyorum. o dökümanı yazamam
-----------------------------o dökümanı bana telden msj atsana ben burda yazayım? insanlığa faydanı yesinler :D
-----------------------------
bak işine
