Warface Yayınlandı!
-
beklentim çok büyüktü bu oyundan. şimdi beklentim felan kalmadı game play videoları hiç iyi degil
-
acikistihbarat bunu yazdı
oyunun hikayesi mantığı nedir ? bi de ücreti ne kadar ?
hocam ucret mucret yok free. gir takıl. direk browser uzerinden.
@panxer, hocam oynadıktan sonra gameplay izledim ben :) benim oynadığım oyun bu olamaz dedim :D eğer vize vs sıkıntın yoksa gir bi dene zaten birşey indirmiyorsun. gir kayıt gerisini o hallediyor. beğenmezsen bi daha girmezsin olur biter. ben şu an vizeleri salladım bunla yatıp bunla kalkıyom
-
amk ne saçma su browser uzerinden oynama olayı
hersey kağnı hızında, şimdide bu ekranda takılı kaldım kur diyorum hiç bir tepki yok
DestinatioN tarafından 27/Eki/13 18:31 tarihinde düzenlenmiştirGFACE Deneyimi Eklentisi
Warface isimli oyunu GFACE üzerinde oynamak için tek seferlik bir eklenti kurulumu gereklidirKUR
-
varmı oynuyan
-
kırom niye böyle dedi ki şimdi?
Bu uygulama bu bilgisayarda desteklenmiyor. Yükleme devre dışı bırakıldı.
-
güzel bir takım varsa bende varım
veya ben vazgeçtim
c0nverse tarafından 28/Eki/13 18:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Sistem gereksinimlerini bulamadım? :/
Edit;
Allaaaah kaldırıyor sanırım benim emektar <3
http://www.warfaceturkiye.com/forum/konu-Warface-Sistem-Gereksinimleri.html
Warface Minimum Sistem Gereksinimleri
noname tarafından 28/Eki/13 21:29 tarihinde düzenlenmiştir
İşlemci: Intel / AMD 2.0 GHz çift çekirdekli işlemci
Hafıza (Ram): 1,5 GB
Ekran Kartı: GeForce 8600GT 256MB ve ATI Radeon X1950 256MB
Sabitdisk: 6 GB boş alan
İşletim Sistemi: Windows Xp / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Warface Önerilen Sistem Gereksinimleri
İşlemci: Intel / AMD 2.4 GHz çift çekirdekli işlemci
Hafıza (Ram): 2 GB
Ekran Kartı: GeForce 9600GT 512MB veya AMD Radeon HD 4830 512MB
Sabitdisk: 6 GB boş alan
İşletim Sistemi: Windows Xp / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 -
Yok ya o kadar sistem canavarı değilmiş benim laptop mediumda 45 fps veriyor
-
Yükleniyorda yükleniyor... 16 dakikadır %16 ( bu gidişle eyvah )
-
üye oldum sımdı gırıyorum doluyor bakalım nasıl oyunmus. Merak ettım o kadar övmüşünüz :)
Nick: apokontek
Türkiye serveri
