WAT İle Amerikaya Gidenler Gitmişler Gidecek Olanlar?
-
Arkadaşlar öncelikle merak ettiğim başvurular ne zaman son buluyor ve bankalar maliyetler için öğrencilere kredi sağlıyorlar mı? Ek olarak bir de şirket önerisinde bulunabilirmisiniz? Şundan uzak dur bu iyidir gibisinden yahut ben gittim memnun kaldım v.b
-
öncelikle kredi başvurusu için 500 tl lik bordro mu ne diyolar..işyerinden alınık onunla 5-6 milyar çekebiliyosun
başvuruların sonu ne zaman bilmiyorum ama hala devam ediyo sanırım
global vizyon u hep duydum
eğer kredi çekip nasıl olsa orda para kazancam die gidiyosan hiç gitme..çünkü işler garanti değil...her an götü açıkta kalabilirsin...yaptığın işten sıkılırsın...şirket seni yarıyolda bırakır...sonuçta hiçbi şirkete güven olmaz onlarda para-ticaret peşinde demek istediğim iki ucu boklu değnek hesabı kalırsın ortada...ama diosan ki benim peder firavun gibi adamdır her yoldan bana para çıkarır ozaman git...zaten para kazanırsan pedere geri ödersin..ama kredi de aynısı olmaz
bunlar kötü yönleriydi gidip de para kazanamadan gelenler çok..onlarda orda yeyip geliyo...ben olsam kredi çekip de gitmezdim..zaten öle de yaptım...yazın para kazanıp para biriktirip herşeyi tiko halledersen git derim ben
-
bu müride sor;
http://www.tahribat.com/Murit-azizsenel55/
geçen sene gitti bu yılda gidiyor şirket falan işlerinde yardımcı olur.
-
Kardeş bak ben hemen sana söyleyim son bir kaç aydır deli gibi gitmenin yollarını arıyorum bunlara WAT dahil. Ama şuan Amerika'da olan görüştüğüm insanlar WAT mantığıyla gidip geleceksen sakın gelme burada iş bulmak çok zorlaştı diyorlar... O konuda şuan en müsait yerleri Alaska'ymış ki günde 8 saat ve üzeri balık ayıklıyorsun... Rezil bir iş ama parası güzelmiş.
Ben Alaska'ya 2 yıldır gidip gelen birisini tanıyorum söylediği Alaskaya para biriktirmek isteyen ve eli sıkı olan çalışkan insanlar gitsin şeklinde... Diğer türlü iş bulmakta zor geçinmekte dediler... Ki kiraları falan bile araştırıyorum uçuk rakamlar.
-
Takipteyim. Alaskaya gitmeyi düşünüyorum bende.
-
madem bu kadar heveslisi var toplaşıp gidek :) şirkettende grup indirimi isteriz
-
Buyur hocam herşey yazılı:
