We Sessizlik
-
uf kesin bea politik konularla ilgili bişi yazdım bir allah kulu okumaya tenzul etmemiş sanmıorumki kimse duyarsız kalsın o zxamanki yazdıklarıma ama yok yane uzun yazıları okumak helede ciddi bişilerse zor oluo sanırm=)
-
Kız yok derler görüncede yüklenirler...
Ne adamlarsınız. -
Petal dikkatimi çektinde sürekli aşk konularında yazi yaziyorsun :))
-
yoo dikat etmemişsin ama ask daa cok fan topluo gerci sistit te baya ilgi ceken bi konu olmustuda love actuallyy 4 all:p
-
Hoca senin yanında sözlük de verıyorlar mı ?
Zira ben yazdıklarından bir bok anlamadım : )
-
walla bir zamanlar bir bos anımızda yazıvermisiz verdigim rahatsızlıktan dolayı ozur diliorum acıkcası ne yazmak istedimi bende cok iyi anlamadım baya cıldırmısım sanırm xD
-
baya çıldırmakmı kesinlikle katılıorum yada birine aşık olmuşsundur belkim sitemetcek yer arıosundur :P
-
'tum sacmalıklar uzgunumm:p ' yazdıktan sonra nalamış ama heralde bu kadar yazdık deyipta ziyan etmemiş bu güzel saçmalığı :D
Toplam Hit: 4415 Toplam Mesaj: 29
