Web Sitem Hakkında Yorumlarınız
-
Resimlere hasta biriyim ne bilim çekmesi olsun içceleyip yorumlaması olsun bi gün dedim si site acayım 1 kac ay oldu acalı ama tam duzenlemesı içerik felan yeni bitti. Tema bulamadım kafama göre para olsa Wordpress V.İ.P alıcam ama şimdilik idare ediyorum Sizinde Yorumlarınızı alayım
-
cok iyi domain bulmuşsun ama çok gereksiz bir site olmuş.
-
gereksiz derken biraz açasan hacı :D
-
Hocam içeriğini sağlam yaparsan bu domain tutar.
-
Ah bi V.İ.P olsa temam mna koycam ortalıgında mıllet uye olamıyo cart curt birsürü eksiği var
-
site cok bos duruyor.. renkler olmamis bence, insanin uykusunu getiriyo :)
siteyi doldur...
-
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------site cok bos duruyor.. renkler olmamis bence, insanin uykusunu getiriyo :)
siteyi doldur...
-----------------------------Hoca doldur doldurda ne koyam 1000 den fazla resım var resimlere baltın herhalde :D arkadaşlardan giren cıkan olm sitede ana sayfada resim var başka bişi yok diyo :D adamın remın ortasına tıklamak aklına gelmıyo :D
-
Bencede sor millete Vikivik diyince ne sitesi aklına gleiyor diye
Şahsen ben konuşulan twitter gibi bişey düşündüm öyle değerlendir domaini
böyle dandik blogdan çok ne var... -
ShyRain bunu yazdı:
-----------------------------Bencede sor millete Vikivik diyince ne sitesi aklına gleiyor diye
Şahsen ben konuşulan twitter gibi bişey düşündüm öyle değerlendir domaini
böyle dandik blogdan çok ne var...
-----------------------------Hoca mıllet artık pat diye cıkan reklamda bıkmış ne bılım ben farklı bişi yapım dedım ama bu seferde sade gelıyo mıllete
-
site http://www.deviantart.com/ un renklerinin çakması olmuş :} vikivik denince bnm aklıma ilk adult site geldi :} bunun dışında paylaş türkçe ancak no comments ingilizce dilde bi tutarsızlık olmuş :} bunların dışında beğendiğin ücretli tema varsa pm gönder yardımcı olayım sana... birde kullandığın eklentiler neler eksiğin varsa yardım ederim
-
domain sağlam ama bloğun şu haliyle daha çok yolu var hocam.
