folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Web Sitem Hakkında Yorumlarınız



Web Sitem Hakkında Yorumlarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Resimlere hasta biriyim ne bilim çekmesi olsun içceleyip yorumlaması olsun bi gün dedim si site acayım 1 kac ay oldu acalı ama tam duzenlemesı içerik felan yeni bitti. Tema bulamadım kafama göre para olsa Wordpress V.İ.P alıcam ama şimdilik idare ediyorum Sizinde Yorumlarınızı alayım

    http://vikivik.com/


    Yol Güzeldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    cok iyi domain bulmuşsun ama çok gereksiz bir site olmuş.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    gereksiz derken biraz açasan hacı :D


    Yol Güzeldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hocam içeriğini sağlam yaparsan bu domain tutar.


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Ah bi V.İ.P olsa temam mna koycam ortalıgında mıllet uye olamıyo cart curt birsürü eksiği var


    Yol Güzeldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    site cok bos duruyor.. renkler olmamis bence, insanin uykusunu getiriyo :) 

    siteyi doldur...


    Parmak bassam olurmu?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Konyali bunu yazdı:
    -----------------------------

    site cok bos duruyor.. renkler olmamis bence, insanin uykusunu getiriyo :) 

    siteyi doldur...


    -----------------------------

    Hoca doldur doldurda ne koyam 1000 den fazla resım var resimlere baltın herhalde :D arkadaşlardan giren cıkan olm sitede ana sayfada resim var başka bişi yok diyo :D adamın remın ortasına tıklamak aklına gelmıyo :D


    Yol Güzeldir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Bencede sor millete Vikivik diyince ne sitesi aklına gleiyor diye
    Şahsen ben konuşulan twitter gibi bişey düşündüm öyle değerlendir domaini
    böyle dandik blogdan çok ne var...


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bencede sor millete Vikivik diyince ne sitesi aklına gleiyor diye
    Şahsen ben konuşulan twitter gibi bişey düşündüm öyle değerlendir domaini
    böyle dandik blogdan çok ne var...


    -----------------------------

    Hoca mıllet artık pat diye cıkan reklamda bıkmış ne bılım ben farklı bişi yapım dedım ama bu seferde sade gelıyo mıllete


    Yol Güzeldir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    site http://www.deviantart.com/ un renklerinin çakması olmuş :} vikivik denince bnm aklıma ilk adult site geldi :} bunun dışında paylaş türkçe ancak no comments ingilizce dilde bi tutarsızlık olmuş :} bunların dışında beğendiğin ücretli tema varsa pm gönder yardımcı olayım sana... birde kullandığın eklentiler neler eksiğin varsa yardım ederim

    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    domain sağlam ama bloğun şu haliyle daha çok yolu var hocam.


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
Toplam Hit: 2733 Toplam Mesaj: 22