Webbrowser İspost ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    WebBrowser IsPost ?   rakkoc rakkoc 11219

     

     

    amma meraklısı varmış :D

     

    up :D


    -----------------------------

     

    C# da acilis sayfasi burasi kalmis =)


    -----------------------------

    konu hiti fazla diye girdim he. demekki hit arttirma ve login sayisini arttirmak icin programlar ise yariyomus hic denememistim :/


    =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    konuya cevap geldiginde uyari veren bir dalga yapmistim iste oda hit sayacini biraz kastirmis :;) cidden isteyerek olmadi
    (adminler makul sinirlara indirirse sevinirim) 


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    WebBrowser IsPost ?   rakkoc rakkoc 11219

     

     

    amma meraklısı varmış :D

     

    up :D


    -----------------------------

     

    C# da acilis sayfasi burasi kalmis =)


    -----------------------------

    hit 11455

     

    ahasdasd :D yakında tahri depoya gitmeyi hak kazanır bu konu :D

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    isin komik kismi cevap veren de yok =) 


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama prensip hep aynıdır.

    İşin temeli programlama dili bilmek değil ne yapacığını bilmektir.

    Postun başarılı olup olmadığını geri dönen değerden anlarsın. başarılı olduğunda gelen ve başarısız olduğunda gelen verileri alıp ona göre işleyebilirsin.


    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben web sitesinde degil C# uzerinde web browser'n postunu okumaliyim. yani mantik olarak kisi facebook'a giris yapacak ve browserdan o data giderken yakalanacak. muhtemelen headerlari takip ederek yapmanin bir yolu olmali ama onuda daha bulamadim. arastirmadayim.


    -----------------------------

    C# bilmiyorum ama

    Gelen veriyi almak için:

    Webbrowserın StatusTextChange evenine

    WebBrowser1.Document.All(0).InnerHTML gibi bir kod yazıp, html kodlarını aldıktan sonra. Gelen html kodun içeriğine göre programına akış verebilirsin

     

    Edit:

    Örneğin VB6'da WebBrowser nesnesindeki text kutusuna yazılan şifreyi almak için:

    Private Sub Form_Load()
    WebBrowser1.Navigate "http://tahribat.com"
    End Sub
    
    Private Sub WebBrowser1_CommandStateChange(ByVal Command As Long, ByVal Enable As Boolean)
    On Error Resume Next
    Me.Caption = "Tahribat şifren: " & WebBrowser1.Document.Forms(0)(1).Value
    End Sub
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben web sitesinde degil C# uzerinde web browser'n postunu okumaliyim. yani mantik olarak kisi facebook'a giris yapacak ve browserdan o data giderken yakalanacak. muhtemelen headerlari takip ederek yapmanin bir yolu olmali ama onuda daha bulamadim. arastirmadayim.


    -----------------------------

    C# bilmiyorum ama

    Gelen veriyi almak için:

    Webbrowserın StatusTextChange evenine

    WebBrowser1.Document.All(0).InnerHTML gibi bir kod yazıp, html kodlarını aldıktan sonra. Gelen html kodun içeriğine göre programına akış verebilirsin

     

    Edit:

    Örneğin VB6'da WebBrowser nesnesindeki text kutusuna yazılan şifreyi almak için:

    Private Sub Form_Load()
    WebBrowser1.Navigate "http://tahribat.com"
    End Sub
    
    Private Sub WebBrowser1_CommandStateChange(ByVal Command As Long, ByVal Enable As Boolean)
    On Error Resume Next
    Me.Caption = "Tahribat şifren: " & WebBrowser1.Document.Forms(0)(1).Value
    End Sub


    -----------------------------

    ama bu ajax nesnelerinin uzerinde calismaz; Firebug var ya mesela firefox'un attigi her header uzerinden postlarin degerlerini dokuyor bunu yapmam lazim aslinda benimde suanda sayfanin icine javascript kodu enjekte ederek yapmaya calisiyorum ama cok basarili oldugum soylenemz.

     

     

     

    DuPi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama prensip hep aynıdır.

    İşin temeli programlama dili bilmek değil ne yapacığını bilmektir.

    Postun başarılı olup olmadığını geri dönen değerden anlarsın. başarılı olduğunda gelen ve başarısız olduğunda gelen verileri alıp ona göre işleyebilirsin.


    -----------------------------

    Prensip de degil benim sorunum orada bir event olmasi lazim hangi datanin post edildigini soyleyen. ben onu ariyorum gerisi benim icin biraz daha farkli yuruyecek ztn cunku bu uygulama da postlarin loglarini tutacam ayni zamanda.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 13576 Toplam Mesaj: 18