folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Webmaster"Lara Müjde ! Beklenen Kanun 2009"Da Çıkıyor :)



Webmaster"Lara Müjde ! Beklenen Kanun 2009"Da Çıkıyor :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    gel bakalım 2009 :D bende seni bekliyordum kaç yıldır...


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    bu arada yazı zaman gazetesinden alınmış :D evet ilginç bi kanun görecez bakalım neler olacak...bakkalında web sitesi olcak herale.  ekmek 55 kuruş :D

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    boldpılot harfi harfine katılıyorum....ve senin dediklerinden ortalıkta dolaşanlar çok var...

    imzayı bıraktım basıyorum artık
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    aklıma gelmişken söyleyim. freelance arkadaşlar eğer bir şirketiniz yoksa ( şahıs şirketi diye geçiyodu galiba teknik terimlerle aram çok kötü )  anlaşmayı yaparken üstüne basarak belirtin. yoksa herşeyi bitirip ve onaylattıkdan sonra iş ödemeye gelince "siz vergi vermiyormusunuz" olayına getirip vergiyi fiyatdan düşürmeye uğraşıyor çakallar. ve bi tonda da muhasebecilik dersi anlatıyolar fatura kesim v.s. diye.

    ayrıca yeni başlayan ve ilk işini yapacak olan müridlerde iş bitiminde yanlarına hesap numaralarını alsınlar. nakit ödeme çok nadir olur, hatta yok gibi (: sonra ters köşe olmayın sizi muhasebeye gönderdiklerinde.

    muhasebeci: hesap numaranız:?

    mürid: hede hodooo ben sizi arayıp söylerim :)))

     

     


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
Toplam Hit: 2610 Toplam Mesaj: 15