folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Websitesi İçin Grafik Yardımı (Tarcan)



Websitesi İçin Grafik Yardımı (Tarcan)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    MErhaba tarcanı paralı alan için hazırlayacağım fakat bir problemim var : grafik.

    Şimdi

    http://www.seytan.somee.com/index2.asp

    bu adreste gördüğünüz gibi basit birşey yapmak istiyorum.Turuncu rengi kullandım  kodu #f60

    Grafikçi arkadaşlardan bir isteğim var renk uyumunu tam bilemiyorum ama 2-3 tane renk gerek bana.Yani bu turuncunun yanında gri yada herhangi 2 tane renk lazım.Farklı yerde kullanabilmem için.Sonra bunları basit bir bannerda deneyeceğim de..

    Yeni tarcan tamamen sade olsun istiyorum ama performnslı.Linux mantığında..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    nickmator ne oldu layn domain boşta :D

    başka yere gidiyo

     

     

    5:43:58 PM
    z: salak bot :d
    Tarcan: agzini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    nickmator ne oldu layn domain boşta :D

    başka yere gidiyo

     

     

    5:43:58 PM
    z: salak bot :d
    Tarcan: agzini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken


    -----------------------------

    hoca nickmator peşinden koşmicam :) fazla ileri gidemzdi o bota yüklendim bu sefer.Kesin kararlıyım linuxta asp kodluyorum ve uğraşıyorum ..Grafik yanım sıfır bakalım hayırlısı

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    zup yukarı

    Yokmu beyler şöyle renkler hakkında fikir everecek ?? 

    Sadece ve şık tasarım olsun istiyorum

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Sari-Siyah-Gri yap guzel olur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca hack sitesi falan yapimicaz fazla göz yormasın siyahlar falan

     http://meme.yahoo.com/home/

    tam şimdi yahoo meme ye bakıyordum cidden değşik olmuşsade ve şık

    edit:

    http://www.mycoolbutton.com/

    buradaki adreste buton yapayım CC4D00 rengine sahip üstüne beyaz yazı ama alttaki hatayı verdi

    -----------

    System Message

    A download file with the given file name in the URL parameter could not be found. Please make sure that the file name is correct and the file exists in your download folder.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca hack sitesi falan yapimicaz fazla göz yormasın siyahlar falan

     http://meme.yahoo.com/home/

    tam şimdi yahoo meme ye bakıyordum cidden değşik olmuşsade ve şık

    edit:

    http://www.mycoolbutton.com/

    buradaki adreste buton yapayım CC4D00 rengine sahip üstüne beyaz yazı ama alttaki hatayı verdi

    -----------

    System Message

    A download file with the given file name in the URL parameter could not be found. Please make sure that the file name is correct and the file exists in your download folder.

     


    -----------------------------

    Haci meme.yahoo.com neresi guzel cok sade ve girdimmi cikasim geliyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haci meme.yahoo.com neresi guzel cok sade ve girdimmi cikasim geliyor


    -----------------------------

    hoca google da sade ama kimsenin girdimi çıkası gelmiyor.Mecburiyetten tekrar giriyorlar.

    Linux mantığıyla gidicem arayüz değil performans hesabı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    yanlız çok büyük bir eksiyi var,

     

     

    ne yazarsak oraya okey dedigimizde sayfa refresh oluıyo ve bu benim canımı sıktı, 

     

    5:22:01 AM
    selam: hassiktir len
    Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu tahmin edebiliyorum mesguldü dimi 

     

    AHAHA

     


    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    yanlız çok büyük bir eksiyi var,

     

     

    ne yazarsak oraya okey dedigimizde sayfa refresh oluıyo ve bu benim canımı sıktı, 

     

    5:22:01 AM
    selam: hassiktir len
    Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu tahmin edebiliyorum mesguldü dimi 

     

    AHAHA

     


    -----------------------------

    hocam phpdeyim şimdi acaks kullaniciğim...

    ---------------------

    Bunun dışında

    http://www.eburhan.com/wp-content/ekler/137/demo/serit_eburhan.png

    Buradaki gibi bir şerit yapacak olan vamrı :D Tarcan die

    http://www.seytan.somee.com/

    buradaki renklere göre f60 la falan olabülür

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bunun dışında

    http://www.eburhan.com/wp-content/ekler/137/demo/serit_eburhan.png

    Buradaki gibi bir şerit yapacak olan vamrı :D Tarcan die

    http://www.seytan.somee.com/

    buradaki renklere göre f60 la falan olabülür


    -----------------------------

    hocam rengin tam kodunu yazabilirmisin yoksa sitedeki gibi  turuncu mu olacak ?

     


    ...
Toplam Hit: 2062 Toplam Mesaj: 14