

Websitesi İçin Grafik Yardımı (Tarcan)
-
MErhaba tarcanı paralı alan için hazırlayacağım fakat bir problemim var : grafik.
Şimdi
http://www.seytan.somee.com/index2.asp
bu adreste gördüğünüz gibi basit birşey yapmak istiyorum.Turuncu rengi kullandım kodu #f60
Grafikçi arkadaşlardan bir isteğim var renk uyumunu tam bilemiyorum ama 2-3 tane renk gerek bana.Yani bu turuncunun yanında gri yada herhangi 2 tane renk lazım.Farklı yerde kullanabilmem için.Sonra bunları basit bir bannerda deneyeceğim de..
Yeni tarcan tamamen sade olsun istiyorum ama performnslı.Linux mantığında..
-
nickmator ne oldu layn domain boşta :D
başka yere gidiyo
5:43:58 PM
z: salak bot :d
Tarcan: agzini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------nickmator ne oldu layn domain boşta :D
başka yere gidiyo
5:43:58 PM
z: salak bot :d
Tarcan: agzini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken
-----------------------------hoca nickmator peşinden koşmicam :) fazla ileri gidemzdi o bota yüklendim bu sefer.Kesin kararlıyım linuxta asp kodluyorum ve uğraşıyorum ..Grafik yanım sıfır bakalım hayırlısı
-
zup yukarı
Yokmu beyler şöyle renkler hakkında fikir everecek ??
Sadece ve şık tasarım olsun istiyorum
-
Sari-Siyah-Gri yap guzel olur
-
hoca hack sitesi falan yapimicaz fazla göz yormasın siyahlar falan
http://meme.yahoo.com/home/
tam şimdi yahoo meme ye bakıyordum cidden değşik olmuşsade ve şık
edit:
http://www.mycoolbutton.com/
buradaki adreste buton yapayım CC4D00 rengine sahip üstüne beyaz yazı ama alttaki hatayı verdi
-----------
System Message
A download file with the given file name in the URL parameter could not be found. Please make sure that the file name is correct and the file exists in your download folder. -
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------hoca hack sitesi falan yapimicaz fazla göz yormasın siyahlar falan
http://meme.yahoo.com/home/
tam şimdi yahoo meme ye bakıyordum cidden değşik olmuşsade ve şık
edit:
http://www.mycoolbutton.com/
buradaki adreste buton yapayım CC4D00 rengine sahip üstüne beyaz yazı ama alttaki hatayı verdi
-----------
System Message
A download file with the given file name in the URL parameter could not be found. Please make sure that the file name is correct and the file exists in your download folder.
-----------------------------Haci meme.yahoo.com neresi guzel cok sade ve girdimmi cikasim geliyor
-
Claros bunu yazdı:
-----------------------------Haci meme.yahoo.com neresi guzel cok sade ve girdimmi cikasim geliyor
-----------------------------hoca google da sade ama kimsenin girdimi çıkası gelmiyor.Mecburiyetten tekrar giriyorlar.
Linux mantığıyla gidicem arayüz değil performans hesabı.
-
yanlız çok büyük bir eksiyi var,
ne yazarsak oraya okey dedigimizde sayfa refresh oluıyo ve bu benim canımı sıktı,
5:22:01 AM
selam: hassiktir len
Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu tahmin edebiliyorum mesguldü dimiAHAHA
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------yanlız çok büyük bir eksiyi var,
ne yazarsak oraya okey dedigimizde sayfa refresh oluıyo ve bu benim canımı sıktı,
5:22:01 AM
selam: hassiktir len
Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu tahmin edebiliyorum mesguldü dimiAHAHA
-----------------------------hocam phpdeyim şimdi acaks kullaniciğim...
---------------------
Bunun dışında
http://www.eburhan.com/wp-content/ekler/137/demo/serit_eburhan.png
Buradaki gibi bir şerit yapacak olan vamrı :D Tarcan die
http://www.seytan.somee.com/
buradaki renklere göre f60 la falan olabülür
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Bunun dışında
http://www.eburhan.com/wp-content/ekler/137/demo/serit_eburhan.png
Buradaki gibi bir şerit yapacak olan vamrı :D Tarcan die
http://www.seytan.somee.com/
buradaki renklere göre f60 la falan olabülür
-----------------------------hocam rengin tam kodunu yazabilirmisin yoksa sitedeki gibi turuncu mu olacak ?
