folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wi-Fi Adaptörünüzü Güçlendirin. Kapsama Alanınız Daha Geniş Olsun.



Wi-Fi Adaptörünüzü Güçlendirin. Kapsama Alanınız Daha Geniş Olsun.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://i.hizliresim.com/DkP5k6.jpg

    http://i.hizliresim.com/ozjN2m.jpg

    güçlendirilmiş ağ tarayıcınız hep taşınabilir olsun. evinizin her bölgesinden online olun.

    evinizde iş yerinizde dekor yaratır. aynı zamanda geniş kapsama alanı ile yüksek hızlarda internet erişimi sağlarsınız.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Bunun yerine elle bi panel anten yapilirsa verim daha cok artar verim konusunda zalimin yaptigi eskiye gore daha verimli olur ama Bunun yerine Sadece bakir kablodan mini bir Canak yapsaydi daha verimli olurdu kullanilan cihazini cikis gucu de onemli 500-1000-2000 mw olmasi bu yontemde en basit sekil kendine 12 dblik bir cubuk anten yapilabilirdi bilmeyenler Icin Guzel olmus videoda fazla duraksayarak anlatmis 


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    öncelikle o dandik alıcı yan daireyi zor çekerken sistemi yaptıktan sonra 4 kat aşağıyı çekiyorsa bu bence bir başarıdır.

    şimdi en etkili çekim gücü için uğraşıyorum ilham geldi.

    kolay bulunabilen malzemeler ile tasarım ve ölçüde değişiklikler yaptım.

     kırılma , yer kaplama , görüntü kirliliği , ani kopmalar gibi sorunları gidermek için uğraşıyorum.

    wifi alım gücü olmayanlar sadece 20 liralık bir alıcı ile sürekli online kalsın diye çalışmalarımız devam etmektedir.

    zalimadamla herşey mümkün.

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    @zalım yarın fillan bi skype da kaynatalım abü :D 

    fikirden fikir zikirden figo çıkarmış


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    tamam müdür. pm at skype geçerim direk.

    sistemi geliştirme yoluna gidiyorum şimdi.

    birtane çanak buldum ona ayar vereceğim . ilerideki mahallede bir arkadaş var oraya bağlantı için çalışmalar başlattım.

    tahribatı ücretisz birbirne bağlayıp fatura derdinden kurtaracağım.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyTiFix
    AyTiFix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2012
    Erkek

    3-4 yıl önce bir wireless forum sitesinde el yapımı antenler vs. diye konular açılıyordu. Takip ediyordum ve 8 km sinyal gücü veren bi anten yapılmıştı. tabi ne kadar doğru bilmiyorum. böyle birşey olabilir mi sizce ?


    "Bu maskenin altında bir fikir var ve fikirlere kurşun işlemez"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    o dediğin evdeki malzemelerlerle yapılacak iş değil.

    ama onu biliyorum şöyle yapmışlarıdı: alıcı ve verici birbirini tam görecek koordinata ayarlanmıştı. verici de alıcıda yüksek db sinyal yolluyordu.

    biz normal modemleri bulmaya çalıştığımız için 3 apartman ileriye pek gidemeyiz.

    ama mahalle içinde işimizi görecek modemlere ulaşabilirz.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Pringles kutusundan yagi anten yapımı var onlara bir bak ilham gelir.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek

    bukadar kasma hacı

    wifi üzerine zaten fazlası ile çalışma var

    http://www.qsl.net/yu1aw/Misc/engl.htm

    endenius tarafından 05/Eki/14 08:46 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2665 Toplam Mesaj: 20