Wifi Güclendirici

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Selamlar

    Bir arkadas yazdi, alt katindaki kardesi wifi'yi pek kullanamiyormus ne yapabiliriz diye sordu.. Ben de access point almasini söyledim ama hangi marka model tavsiye edersiniz? Daha önce ihtiyacim olmadigi icin kullanan arkadaslardan tavsiye alabilirim..

    Gördügüm kadariyla su modeller iyi

    https://www.hepsiburada.com/tp-link-tl-wa901nd-450-mbps-kablosuz-3x5dbi-degistirilebilir-antenli-wps-pasif-poe-destekli-evrensel-access-point-p-BD100593

    https://www.hepsiburada.com/tp-link-tl-wr841n-300-mbps-n-kablosz-4-portlu-menzil-genisletici-access-point-router-p-BD190067

    bu ikisinde de 5dbi lik anten var.. alt kata ulasmaya yeter mi?  (biri üc antenli digeri iki)

    bir de bu var gömülü antenli https://www.hepsiburada.com/tp-link-re200-750mbps-kablosuz-ac-dual-band-1rj45-portlu-kolay-kurulumlu-access-point-evrensel-menzil-genisletici-p-BD802265

    ama kac dbi oldugu yazmiyor orda da internette arastirdim 3 dbi anten varmis

     

    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-wifi-pro-sinyal-yakinlastirici-guclendirici-300-mbps-p-hbv00000aqjxo

    xiaomi'nin de var 2dbi..

     

    Baska önerileriniz varsa alayim.

     

    unbalanced tarafından 17/May/20 13:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zgmanco
    zgmanco's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Son attığınız linkteki aleti aldım bende muhtemelen yarın gelir, tecrübemi aktarırım. Alma sebebim üst kattaki bazı odalarda zayıf, bazılarında hiç wifi çekmemesi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    xiaomi wifi pro kullanıcısı olarak onu elemenizi tavsiye ederim


    Sigara külü ile sirke karıştırılırsa ne olur ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    { "dbi" dediğimiz, d'esi'Bel'i  oluyor her'âlde. dB'i şeklinde kısmen, tam gösterimi yada kısaltması oluyor, sanırım.

    bu anten'lerde yada çekim güçlerinde de dB ifadesini hiç anlamadım. (birara da buna bakayım. ) }

     

     

    konuyla ilgili ;

    çok emin değilim ama kat'lar arasında yoğun metal varsa, sinyal zayıflıyor olabilir. olasılığı Varsa bence,  bir şekilde üst kat'tan alt kat'a internet bağlantısını Kablo'lu bir şekilde Taşıyıp, aşağıda WiFi yayınını verseler, şahâne olur. 

     

     

    up'pala. 

     

    RitmFarbRacourci tarafından 17/May/20 16:12 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    özelden bir mürid bunu tavsiye etti

    https://www.hepsiburada.com/asus-rt-n12-n300-vpn-router-access-point-repeater-p-BD803574

    fiyat/performans olarak baya güzel. Bizim evde de asus'un bir modemi var baya güzel calisiyor muhtemelen bu access point de iyidir.. baska kullanan var mi? 5dbi antene sahip


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    "dbi" dediğimiz, d'esi'Bel'i  oluyor her'âlde. dB'i şeklinde kısmen, tam gösterimi yada kısaltması oluyor, sanırım.

    bu anten'lerde yada çekim güçlerinde de dB ifadesini hiç anlamadım. (birara da buna bakayım. )

     

    çok emin değilim ama katlar arasında yoğun metal varsa sinyal zayıflıyor olabilir. Varsa bence,  bir şekilde üst kat'tan alt kat'a internet bağlantısını kablo'lu bir şekilde taşıyıp, aşağıda WiFi yayınını verseler şahâne olur. 

    up'pala. 

    hocam kablo uzadikca yine internet yavasliyor.. O yüzden kabloyla cekip wifi yayini yapmak mantikli degil.. Güclü bir access point olursa cözülür. Sonucta 100 kat asagida degil, bir kat asagida


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    "dbi" dediğimiz, d'esi'Bel'i  oluyor her'âlde. dB'i şeklinde kısmen, tam gösterimi yada kısaltması oluyor, sanırım.

    bu anten'lerde yada çekim güçlerinde de dB ifadesini hiç anlamadım. (birara da buna bakayım. )

     

    çok emin değilim ama katlar arasında yoğun metal varsa sinyal zayıflıyor olabilir. Varsa bence,  bir şekilde üst kat'tan alt kat'a internet bağlantısını kablo'lu bir şekilde taşıyıp, aşağıda WiFi yayınını verseler şahâne olur. 

    up'pala. 

    hocam kablo uzadikca yine internet yavasliyor.. O yüzden kabloyla cekip wifi yayini yapmak mantikli degil.. Güclü bir access point olursa cözülür. Sonucta 100 kat asagida degil, bir kat asagida

    tamam ama, iki kat arasındaki metal kafes'lerle desteklenmiş tavan veya taban kat araları ile, bir daire içerisindeki  sadece örme Tuğla arasında Sinyal Zayıflatma Seviyesi bakımından bence büyük fark vardır. (alt'lı  üst'lü olsa da.)

    ha, daire'de de Taşıyıcı Sütun'lar arasında yine metal kafes'ler olduğundan bu da kısmen biraz engeller, diye düşünüyorum.

    sen yine bildiğini veya başkaları tarafından önerilenleri de yapabilirsin,  tâbiî.

    katlar arası internet bağlantısı taşıyıcı kabloyu da daha kaliteli, direnci düşük, sinyal'i zayıflatmayan  kablo'lardan alabilirsin,  gibi. geçen askere giden arkadaşla konuşmuştum ama ismi tam aklımda değil.

    CAT. diye mi ne sınıflandırıyorlardı neydi bu kabloları.

    RitmFarbRacourci tarafından 17/May/20 16:26 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    tamam ama, iki kat arasındaki metal kafes'lerle desteklenmiş tavan veya taban kat araları ile, bir daire içerisindeki  sadece örme Tuğla arasında Sinyal Zayıflatma Seviyesi bakımından bence büyük fark vardır. (alt'lı  üst'lü olsa da.)

    ha, daire'de de Taşıyıcı Sütun'lar arasında yine metal kafes'ler olduğundan bu da kısmen biraz engeller, diye düşünüyorum.

    sen yine bildiğini veya başkaları tarafından önerilenleri de yapabilirsin,  tâbiî.

    katlar arası internet bağlantısı taşıyıcı kabloyu da daha kaliteli, direnci düşük, sinyal'i zayıflatmayan  kablo'lardan alabilirsin,  gibi. geçen askere giden arkadaşla konuşmuştum ama ismi tam aklımda değil.

    hocam o kadar büyütülecek bir is degil.. 150-200 tl ile cözülebilecek bir sey icin bu kadar ugrasmaya gerek yok.. Zaten arkadasin yapabilecek teknik bilgisi yok. Sadece calisan bir sey istiyor


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    https://www.amazon.com.tr/TP-Link-TL-PA4010PKIT-TL-PA4010P-Powerline-Ba%C5%9Flang%C4%B1%C3%A7/dp/B00ADW9R22/ref=asc_df_B00ADW9R22/?tag=googleshoptr-21&linkCode=df0&hvadid=343228531197&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6513561733586451184&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-563122557801&psc=1

    Bizim evde bunu kullanıyoruz, sorunsuz bir şekilde %90 hızla iletiyor interneti.

    O wifi extender vs. olayları arada kat olduğunda internet hızını %60 düşürüyor hocam. 

    2 tane extender var ama hiçbir boka yaramıyor, hel bir de direk modemin olduğu odanın alt katında değil de başka bir odada oturuyorsanız diğer aletlerden memnun kalacağınızı pek sanmıyorum.

    Bu zımbırtının olayı, taktığınız pirizde 2. bir elektronik cihaz olmaması gerekiyor, yani modemin üçlüsüne takıp yada başka bir aletin üçlüsüne takıp kullandığınızda stabil çalışmıyor.

    Bunlara özel 2 adet piriziniz varsa mükemmel bir çözüm olacaktır sizin için. Fiyatı biraz tuzlu ama parasını hakediyor kesinlikle.

    Wifi özelliği de var, tam aradığınız cihaz bana sorarsan.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    CEO bunu yazdı

    https://www.amazon.com.tr/TP-Link-TL-PA4010PKIT-TL-PA4010P-Powerline-Ba%C5%9Flang%C4%B1%C3%A7/dp/B00ADW9R22/ref=asc_df_B00ADW9R22/?tag=googleshoptr-21&linkCode=df0&hvadid=343228531197&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6513561733586451184&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-563122557801&psc=1

    Bizim evde bunu kullanıyoruz, sorunsuz bir şekilde %90 hızla iletiyor interneti.

    O wifi extender vs. olayları arada kat olduğunda internet hızını %60 düşürüyor hocam. 

    2 tane extender var ama hiçbir boka yaramıyor, hel bir de direk modemin olduğu odanın alt katında değil de başka bir odada oturuyorsanız diğer aletlerden memnun kalacağınızı pek sanmıyorum.

    Bu zımbırtının olayı, taktığınız pirizde 2. bir elektronik cihaz olmaması gerekiyor, yani modemin üçlüsüne takıp yada başka bir aletin üçlüsüne takıp kullandığınızda stabil çalışmıyor.

    Bunlara özel 2 adet piriziniz varsa mükemmel bir çözüm olacaktır sizin için. Fiyatı biraz tuzlu ama parasını hakediyor kesinlikle.

    Wifi özelliği de var, tam aradığınız cihaz bana sorarsan.

    eskiden elektrik üzerinden internet dagitimi olayi haberleri vardi sanirim bu onun bir parcasi :) Fiyat olarak biraz pahali hocam.. Güzel cözüm hele wifi nin olmasi iyi.. Muhtemelen bunda kayip orani cok daha azdir. Arkadasa söylerim bunu da. sagolasin


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    xiaomi router kullanıyom . uzaysal düzlemde modeme olan uzaklığı 4 metre , arada kat var  .  hız farkı olmadan iletiyor.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
Toplam Hit: 11363 Toplam Mesaj: 11
wifi güclendirici access point