folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wifi İle Çelik Camı Aşmanın Yolu



Wifi İle Çelik Camı Aşmanın Yolu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı

    Abi ben seni anlamıyorum, hayatımda bu kadar çok yönlü insan görmedim.
    Krav Maga'dan Lab. inşaatına kadar çok değişik bir iş portföyün var.
    İlerleyen yıllarda ne gibi işlere girişirsin artık hayal bile edemiyorum :)

    Daraltiyorum. Cok is yapmaya kalkinca bok oluyor. İlerisi icin planim yok becerebilirsem yonetici olarak kalirim burada.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Bir arkadas bahsetmis, ben yine de sorayim: baglantiyi elektrik prizlerini kullanarak saglamayi denemediniz mi?
    Okudugum kadariyla arada sigorta vs. olmamasi yeterliydi.

    vatandaşa kafam girsin!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    bkz: elektrikten internet bir çok firmanın ürünleri mevcut ve ucuz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    XmV bunu yazdı

    bkz: elektrikten internet bir çok firmanın ürünleri mevcut ve ucuz

    ilk denenen şey buydu başarısız oldu; oradaki tesisat yapısı buna müsait değil, en az 1 katın tümüyle tek kaynaktan beslenmesi gerekir.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    lazerli koridor varsa bi fotograf cekinebilirmiyim orda ?


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Hacı yeni nesil ac destekli routerlar var 5ghz de çalışan belki aşabilir engeli ?


    Syntax error..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    outdoor tarzi wifi ile cozebilirsin ancak.

    o kadar kalin + celik + ozel alasimli cam vs ya kablo ile ya saglam wireless ile cozersin.

     

    hocam olayı çözdük fakat imanımız gevredi diyebilirim. pci wifi kartlar değişti, anten biraz daha büyük donanımı incelemedim adedini 120 usd den soktular.

    cama iç ve dış tarafa büyük yemek tabağı boyunda iki plaka yapıştırdılar içte kalan kısımlar teflon tavayı andırıyor spiral gibi çok ince bakır var içerisinde. adedine 40 usd verdik yani her oda 160 usd ye maloldu :| bunlar simetrik olarak birbirine tam karşılık geliyor, sadece dış yüzeyinden cama yapıştırıldı iç yüzeyinde yapışkan kullanılmadı. wifi nickleri boşuna da almış olabiliriz bilemiyorum adam gayet iyi geçirdi sinyali :| gayet iyi çekiyor şu anda. iyiki uğraşmamışım boşuna debelenip duracakmışım.

     

    Ben de kurulu sistemde oluşan radyasyonu merak ettim.

    Orda çalışanlara yazık...

    Bir de biyolojik çalışma yapılacaksa bu radyasyon çalışmaları etkilemeyecek mi?

    O kadar bilgi güvenliğine önem veriliyorsa wifi ne iş?

    Canı sıkılan bir insanın aklına gelen sorular :D:D::D


    Bilgi Güçtür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    wikwik bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    outdoor tarzi wifi ile cozebilirsin ancak.

    o kadar kalin + celik + ozel alasimli cam vs ya kablo ile ya saglam wireless ile cozersin.

     

    hocam olayı çözdük fakat imanımız gevredi diyebilirim. pci wifi kartlar değişti, anten biraz daha büyük donanımı incelemedim adedini 120 usd den soktular.

    cama iç ve dış tarafa büyük yemek tabağı boyunda iki plaka yapıştırdılar içte kalan kısımlar teflon tavayı andırıyor spiral gibi çok ince bakır var içerisinde. adedine 40 usd verdik yani her oda 160 usd ye maloldu :| bunlar simetrik olarak birbirine tam karşılık geliyor, sadece dış yüzeyinden cama yapıştırıldı iç yüzeyinde yapışkan kullanılmadı. wifi nickleri boşuna da almış olabiliriz bilemiyorum adam gayet iyi geçirdi sinyali :| gayet iyi çekiyor şu anda. iyiki uğraşmamışım boşuna debelenip duracakmışım.

     

    Ben de kurulu sistemde oluşan radyasyonu merak ettim.

    Orda çalışanlara yazık...

    Bir de biyolojik çalışma yapılacaksa bu radyasyon çalışmaları etkilemeyecek mi?

    O kadar bilgi güvenliğine önem veriliyorsa wifi ne iş?

    Canı sıkılan bir insanın aklına gelen sorular :D:D::D

    Wifi radyasyonu çalışma etkileyecek boyutta olsa evimize modem vs sokmamamız gerekir.

    Wifinin bina dışına çıkma imkanı yok. binanın şekli yuvarlak değil dıştan kare gibi duruyor sadece laboratuarların olduğu eksi katlar yani laboratuar katları daire şeklinde.

    Şartnamenin eklerinden birisinde networkingle ilgili kısım var aslında orada fibere uygun güvenli yapı istemiş adamlar. Gerekli malzemeyi de gördüm ama daha o camlar imal edilirken tamperlenmeden önce dairesel delikler açmadan veya yer izole edilmeden önce yer kaplaması yapılmadan önce hat döşenmeden o iş olmazmış. Sadece networkde değil sorun :) başka patlaklar da bulduk, tamammı tamam var mı var usülüyle iş yapınca sonradan astarı yüzünü aşıyor. Adamlar alet edevatlarını taşıdı fakat çalışmaya başlayamadı öyle mal gibi bizim şirketin eksikleri tamamlamasını bekliyorlar.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 3492 Toplam Mesaj: 29