Wifi İle Çelik Camı Aşmanın Yolu
-
Jilet_Boris bunu yazdı
Abi ben seni anlamıyorum, hayatımda bu kadar çok yönlü insan görmedim.
Krav Maga'dan Lab. inşaatına kadar çok değişik bir iş portföyün var.
İlerleyen yıllarda ne gibi işlere girişirsin artık hayal bile edemiyorum :)Daraltiyorum. Cok is yapmaya kalkinca bok oluyor. İlerisi icin planim yok becerebilirsem yonetici olarak kalirim burada.
-
Bir arkadas bahsetmis, ben yine de sorayim: baglantiyi elektrik prizlerini kullanarak saglamayi denemediniz mi?
Okudugum kadariyla arada sigorta vs. olmamasi yeterliydi. -
bkz: elektrikten internet bir çok firmanın ürünleri mevcut ve ucuz
-
XmV bunu yazdı
bkz: elektrikten internet bir çok firmanın ürünleri mevcut ve ucuz
ilk denenen şey buydu başarısız oldu; oradaki tesisat yapısı buna müsait değil, en az 1 katın tümüyle tek kaynaktan beslenmesi gerekir.
-
lazerli koridor varsa bi fotograf cekinebilirmiyim orda ?
-
Hacı yeni nesil ac destekli routerlar var 5ghz de çalışan belki aşabilir engeli ?
-
RETRET bunu yazdıunderzero bunu yazdı
outdoor tarzi wifi ile cozebilirsin ancak.
o kadar kalin + celik + ozel alasimli cam vs ya kablo ile ya saglam wireless ile cozersin.
hocam olayı çözdük fakat imanımız gevredi diyebilirim. pci wifi kartlar değişti, anten biraz daha büyük donanımı incelemedim adedini 120 usd den soktular.
cama iç ve dış tarafa büyük yemek tabağı boyunda iki plaka yapıştırdılar içte kalan kısımlar teflon tavayı andırıyor spiral gibi çok ince bakır var içerisinde. adedine 40 usd verdik yani her oda 160 usd ye maloldu :| bunlar simetrik olarak birbirine tam karşılık geliyor, sadece dış yüzeyinden cama yapıştırıldı iç yüzeyinde yapışkan kullanılmadı. wifi nickleri boşuna da almış olabiliriz bilemiyorum adam gayet iyi geçirdi sinyali :| gayet iyi çekiyor şu anda. iyiki uğraşmamışım boşuna debelenip duracakmışım.
Ben de kurulu sistemde oluşan radyasyonu merak ettim.
Orda çalışanlara yazık...
Bir de biyolojik çalışma yapılacaksa bu radyasyon çalışmaları etkilemeyecek mi?
O kadar bilgi güvenliğine önem veriliyorsa wifi ne iş?
Canı sıkılan bir insanın aklına gelen sorular :D:D::D
-
wikwik bunu yazdıRETRET bunu yazdıunderzero bunu yazdı
outdoor tarzi wifi ile cozebilirsin ancak.
o kadar kalin + celik + ozel alasimli cam vs ya kablo ile ya saglam wireless ile cozersin.
hocam olayı çözdük fakat imanımız gevredi diyebilirim. pci wifi kartlar değişti, anten biraz daha büyük donanımı incelemedim adedini 120 usd den soktular.
cama iç ve dış tarafa büyük yemek tabağı boyunda iki plaka yapıştırdılar içte kalan kısımlar teflon tavayı andırıyor spiral gibi çok ince bakır var içerisinde. adedine 40 usd verdik yani her oda 160 usd ye maloldu :| bunlar simetrik olarak birbirine tam karşılık geliyor, sadece dış yüzeyinden cama yapıştırıldı iç yüzeyinde yapışkan kullanılmadı. wifi nickleri boşuna da almış olabiliriz bilemiyorum adam gayet iyi geçirdi sinyali :| gayet iyi çekiyor şu anda. iyiki uğraşmamışım boşuna debelenip duracakmışım.
Ben de kurulu sistemde oluşan radyasyonu merak ettim.
Orda çalışanlara yazık...
Bir de biyolojik çalışma yapılacaksa bu radyasyon çalışmaları etkilemeyecek mi?
O kadar bilgi güvenliğine önem veriliyorsa wifi ne iş?
Canı sıkılan bir insanın aklına gelen sorular :D:D::D
Wifi radyasyonu çalışma etkileyecek boyutta olsa evimize modem vs sokmamamız gerekir.
Wifinin bina dışına çıkma imkanı yok. binanın şekli yuvarlak değil dıştan kare gibi duruyor sadece laboratuarların olduğu eksi katlar yani laboratuar katları daire şeklinde.
Şartnamenin eklerinden birisinde networkingle ilgili kısım var aslında orada fibere uygun güvenli yapı istemiş adamlar. Gerekli malzemeyi de gördüm ama daha o camlar imal edilirken tamperlenmeden önce dairesel delikler açmadan veya yer izole edilmeden önce yer kaplaması yapılmadan önce hat döşenmeden o iş olmazmış. Sadece networkde değil sorun :) başka patlaklar da bulduk, tamammı tamam var mı var usülüyle iş yapınca sonradan astarı yüzünü aşıyor. Adamlar alet edevatlarını taşıdı fakat çalışmaya başlayamadı öyle mal gibi bizim şirketin eksikleri tamamlamasını bekliyorlar.
