Wifi Kill Mantığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı

    arp poisoning ile hedef router'ın bütün trafigini kendi üzerine cekiyorsun, paketler sana geliyor.

    tabi ki var.

    kyk da cisco var, wifi kill uygulamasını açsamda bağlantılarda kopma falan olmuyor, cisco da anti arp poisoning tarzı bişey mi var? varsa nasıl aşılabilir?

    https://www.bilgiguvenligi.gov.tr/aktif-cihaz-guvenligi/ikinci-katman-saldirilari-5-3.html

    Burada çözüm-1-2-3 kısımlarında anlatılıyor alınan önlem.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DesertSun
    DesertSun's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2002
    Erkek

    Olay deauth paketleri ile yapiyor mac cloningle alakasi yok deauth u router a yollarsaniz araliksiz hem router hemde bagli clientler koparlar


    ::: REALHACKERS.NET ADMIN :::
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    DesertSun bunu yazdı

    Olay deauth paketleri ile yapiyor mac cloningle alakasi yok deauth u router a yollarsaniz araliksiz hem router hemde bagli clientler koparlar

    Hocam daha fazla detay verebilirmisin?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    DesertSun bunu yazdı

    Olay deauth paketleri ile yapiyor mac cloningle alakasi yok deauth u router a yollarsaniz araliksiz hem router hemde bagli clientler koparlar

    varya içime doğdumu ne tam yazacaktım bu olayın tam detayını bilse bilse desertsun bilir ama o da pek takılmıyor buraza yazacaktım  

    adam yorum yapmış :)

    evet desert deauth olayını biraz daha açar mısın ?


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DesertSun
    DesertSun's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2002
    Erkek

    Tabi efem hemen acayım şimdi Deauth yani uzun yazımıyla Deauthentication paketleri normalde clientların wifi routerlar üzerinden tekrar authentication yapmalarını saglamak icin yaratılmıs bir packet türüdür yani soyle Router da herhangi bir ayar değiştiğinde örneğin wireless şifresi değişimi gibi baglı clientleri router bu paket sayesinde kopararak yeni sifre ile giris yapmalarını saglamaktadır. Ama biz bu packetleri router üretiyormus gibi router ın kendisine yada baglı clientlerin herhangi birisine gönderirsek ve sürekli yollarsak aynen jammer mantıgı gibi wireless a baglı herkesin neti kesilir ve tekrar baglanamazlar zaten bu yontem WPA handshake capture edilirken kullanılmaktadır tek fark onda 10 deauth atarak baglı client i koparıp router a tekrar baglanırken havadaki trafikten Wpa handshake calmak isteriz bunda ise Deauth u sürekli yaparak jammer gibi hattı kesmek islemini yapıyoruz.

     

    Bunu yapmak icin Kali linux kullanarak sırasıyla su komutları kullanabilirsiniz.

    airmon-ng start wlan0

    airodump-ng mon0

    burda Bssid ler listelenecektir. ordan saldırmak istedigimiz agın MAC adresini ve kanal numarasını alarak

    airodump-ng --bssid MAC --channel KANALNO mon0

    komutunu yazarız

    ve hemen arkasından

    aireplay-ng --deauth 10000 -a MAC adres mon0

    yazarak hedefteki agı kullanılmaz yapabiliriz. (Not bu mon0 vb gibi degerler PC lere gore farklılık gosterebilir)

     

    Diger bir metod ise SCAPY kullanarak kendi scriptimizi yazabiliriz ama burda yazılmısı var ABD yi bidaha kesfetmeyelim.

    http://raidersec.blogspot.com.tr/2013/01/wireless-deauth-attack-using-aireplay.html


    Ana hatlarıyla konu boyle sizin kullandıgınız Rootlu telefondaki yazılım cihazınızın wifi cipini monitor moda alarak aynen bu islemleri yapmakta ve hattı kesmektedir. Umarım aydınlatıcı olmustur...


    ::: REALHACKERS.NET ADMIN :::
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    DesertSun bunu yazdı

    Ama biz bu packetleri router üretiyormus gibi router ın kendisine yada baglı clientlerin herhangi birisine gönderirsek ve sürekli yollarsak aynen jammer mantıgı gibi wireless a baglı herkesin neti kesilir ve tekrar baglanamazlar

    aynen, bu süreklilik olayını okumustum ben de ilk arastırmamda. zaten aynı mantık c & a'in arp poisoning saldırısında da oluyor bildigim kadarıyla, toplu olarak tcp paketleri mi ne gidiyordu agdaki makinelere, yine internet erisimi kesiliyordu bu olayda.

    acıklayıcı bir yazı olmus hocam, tesekkürler.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tranceport
    tranceport's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    güzel bir konu olmus


    Atatürkçülük ölmez bir hedef, yükselen bir şereftir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    DesertSun bunu yazdı

    Tabi efem hemen acayım şimdi Deauth yani uzun yazımıyla Deauthentication paketleri normalde clientların wifi routerlar üzerinden tekrar authentication yapmalarını saglamak icin yaratılmıs bir packet türüdür yani soyle Router da herhangi bir ayar değiştiğinde örneğin wireless şifresi değişimi gibi baglı clientleri router bu paket sayesinde kopararak yeni sifre ile giris yapmalarını saglamaktadır. Ama biz bu packetleri router üretiyormus gibi router ın kendisine yada baglı clientlerin herhangi birisine gönderirsek ve sürekli yollarsak aynen jammer mantıgı gibi wireless a baglı herkesin neti kesilir ve tekrar baglanamazlar zaten bu yontem WPA handshake capture edilirken kullanılmaktadır tek fark onda 10 deauth atarak baglı client i koparıp router a tekrar baglanırken havadaki trafikten Wpa handshake calmak isteriz bunda ise Deauth u sürekli yaparak jammer gibi hattı kesmek islemini yapıyoruz.

     

    Bunu yapmak icin Kali linux kullanarak sırasıyla su komutları kullanabilirsiniz.

    airmon-ng start wlan0

    airodump-ng mon0

    burda Bssid ler listelenecektir. ordan saldırmak istedigimiz agın MAC adresini ve kanal numarasını alarak

    airodump-ng --bssid MAC --channel KANALNO mon0

    komutunu yazarız

    ve hemen arkasından

    aireplay-ng --deauth 10000 -a MAC adres mon0

    yazarak hedefteki agı kullanılmaz yapabiliriz. (Not bu mon0 vb gibi degerler PC lere gore farklılık gosterebilir)

     

    Diger bir metod ise SCAPY kullanarak kendi scriptimizi yazabiliriz ama burda yazılmısı var ABD yi bidaha kesfetmeyelim.

    http://raidersec.blogspot.com.tr/2013/01/wireless-deauth-attack-using-aireplay.html


    Ana hatlarıyla konu boyle sizin kullandıgınız Rootlu telefondaki yazılım cihazınızın wifi cipini monitor moda alarak aynen bu islemleri yapmakta ve hattı kesmektedir. Umarım aydınlatıcı olmustur...

    peki routerda bunun önüne geçebilmek için ne yapmak gerekir?

Toplam Hit: 3843 Toplam Mesaj: 19