Wifiye Bağlanmama Sorunu
-
Herhangi bir Vpn programı kurmuşmuydun ?
Bu sorun ne zaman oluştu, daha önce bağlanıyor muydu ?
O modeme başka cihazlar bağlanabiliyor mu ?
Sistem geri yükleme yapmayı denedin mi ?
-
CyberAngel bunu yazdı
Herhangi bir Vpn programı kurmuşmuydun ?
Bu sorun ne zaman oluştu, daha önce bağlanıyor muydu ?
O modeme başka cihazlar bağlanabiliyor mu ?
Sistem geri yükleme yapmayı denedin mi ?
Abi senin şuan problemin driverdan kaynaklanıyor. driverları ya tam kaldıramıyorsun bişeler kalıyor, yada yüklerken hata yapıyorsun. türk usülü çözersin bu işi anca. format at orjinal güncel driverı kur temizinden.
Not : Aklıma bişey geldi. madem 2 gündür baglanamıyorsun sistem geri yükleme yapsana 2 gün önceye ?
-
zalimadam bunu yazdıtosun bunu yazdı
Driver pack solutions işi çok karışık abi ben beceremem onu.
şu wifi neden gitti şimdi. Delirtecek beni
beni profilimden bir arasana müdür adım adım gidelim.
şu an pc den yazıyorum.
zalimadama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim team wieverdan halletti -
tosun bunu yazdızalimadam bunu yazdıtosun bunu yazdı
Driver pack solutions işi çok karışık abi ben beceremem onu.
şu wifi neden gitti şimdi. Delirtecek beni
beni profilimden bir arasana müdür adım adım gidelim.
şu an pc den yazıyorum.
zalimadama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim team wieverdan hallettisıkıntı neymiş peki
