Win 7 Format Sorunu (Yardım !!)
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
@BarisYigit
seninkullandığın işletim sisteminin adı ney? apple mac os mu.. hoşuma qitti
-----------------------------win 7 hocam :)
ama uzun uğraşlar sonucunda MAC'den bi farkı kalmadı :) tabiki görsel olarak..
-----------------------------
hangi patch ı attın----------------------------mac skin :)
sonra shell32.dll ve imagres1.dll kendim değiştirdim.
sesler paketle geldi.docklet filanda ekledim baya güzel oldu.

-
hımm harbi güzelmiş =)
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
hımm harbi güzelmiş =)
-----------------------------akşam ayarlarım hocam hepsini konu açar paylaşırım :)
fazlası ile hoş duruyo laptopum da gri mac tuş takımı filan :D süper oldu :)
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
hımm harbi güzelmiş =)
-----------------------------akşam ayarlarım hocam hepsini konu açar paylaşırım :)
fazlası ile hoş duruyo laptopum da gri mac tuş takımı filan :D süper oldu :)
-----------------------------tamam hocam alırım bende sağol
