Win 7 Orjinal Değil Mesajı Veriyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı 64 bit çok sorun yaratıyomu oyunlarda.64 bit kurmayı  düşünüyodum tüm kararsızlığıma rağmen 64 bit kullanmış biri olarak görüşlerini öğrenebilirmiyim.


    -----------------------------
    64 bit çok değil hiç sorun çıkartmıyor
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    64 bitin kusurunu hiç görmedim kullanıyorum uzun zamandır.

     


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
Toplam Hit: 3464 Toplam Mesaj: 13