Win 7 Tema Yüklesek Zararı Olur Mu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    arkadaşlar virtualcustoms dıe bı sıte war meşhur bılırmısınız bılmem adamlar cok fena tema yapmışlar ordan bi kac tema lınkı buldum ındırdım kursam bı zararı olur mu  sısteme ?  4gb ram we 64bit işlemci.   .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Link ver bakim şu temalara...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Temanın dosyası virüslüyse her dosya kadar tehlikelidir ama tema yüklemenin bir zararı yoktur.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    dikkatli yapmassan explorer ı bile göremezsin demedi deme.Geri döndürmek içinde başlangıç kurtatma felan yapman gerekebilr.adım atlamadan her denileni yap hocam

     

    edit:dediklerim devianart da yayınlanan win 7 temaları içindir.  .dll lerle oynamak tehlikeli:)


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    ama tema fena hoca ya sımdı dosyayı wırustotal'e yukluom bakalım ne cıkcak , bu arada dejawu ne dıon sen dewam edemmı ?      .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    ama tema fena hoca ya sımdı dosyayı wırustotal'e yukluom bakalım ne cıkcak , bu arada dejawu ne dıon sen dewam edemmı ?      .d


    -----------------------------

    devianart dan virüs çıkmaz gönlün rahat olsun..ben bayadır kullanırım orayı çok tema denenem oldu.Leopard felan yaptım bi ara %90 tam dönüştürme yapabiliosun ama baya karışık..2 defa explorer veya dll yanlış kopyalamaktan siyah bir masaüstü gördüm.İlkinde format attım 2.de başlangıç diski felan falan olayıyla hallettim

     

    http://www.thewindowsclub.com/windows-themes-installer-install-windows-7-vista-themes-easily

     

    burdaki program senin dll leri değiştirmeni çok kolaylaştırıcaktır hocam şimdi bende var yüklemede çok kolaylık sağlıyor 

    zevklidir temayla oynamak devam et hocam..ama dikkatli ol;)


    Almanya Fatihi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek
    0 VT Community user(s) with a total of 0 reputation credit(s) say(s) this sample is goodware. 0 VT Community user(s) with a total of 0 reputation credit(s) say(s) this sample is malware.
    File name:
    BladeThemePackx64-v10.exe
    Submission date:
    2010-12-20 00:12:22 (UTC)
    Current status:
    finished
    Result:
    043 (0.0%)
    VT Community

    not reviewed
     Safety score: - 

    AntivirusVersionLast UpdateResult
    AhnLab-V3 2010.12.20.00 2010.12.19 -
    AntiVir 7.11.0.84 2010.12.19 -
    Antiy-AVL 2.0.3.7 2010.12.19 -
    Avast 4.8.1351.0 2010.12.19 -
    Avast5 5.0.677.0 2010.12.19 -
    AVG 9.0.0.851 2010.12.19 -
    BitDefender 7.2 2010.12.20 -
    CAT-QuickHeal 11.00 2010.12.19 -
    ClamAV 0.96.4.0 2010.12.19 -
    Command 5.2.11.5 2010.12.19 -
    Comodo 7121 2010.12.19 -
    DrWeb 5.0.2.03300 2010.12.20 -
    Emsisoft 5.1.0.1 2010.12.19 -
    eSafe 7.0.17.0 2010.12.19 -
    eTrust-Vet 36.1.8048 2010.12.17 -
    F-Prot 4.6.2.117 2010.12.19 -
    F-Secure 9.0.16160.0 2010.12.19 -
    Fortinet 4.2.254.0 2010.12.19 -
    GData 21 2010.12.20 -
    Ikarus T3.1.1.90.0 2010.12.19 -
    Jiangmin 13.0.900 2010.12.19 -
    K7AntiVirus 9.73.3286 2010.12.18 -
    Kaspersky 7.0.0.125 2010.12.20 -
    McAfee 5.400.0.1158 2010.12.20 -
    McAfee-GW-Edition 2010.1C 2010.12.19 -
    Microsoft 1.6402 2010.12.19 -
    NOD32 5716 2010.12.19 -
    Norman 6.06.12 2010.12.19 -
    nProtect 2010-12-19.01 2010.12.19 -
    Panda 10.0.2.7 2010.12.19 -
    PCTools 7.0.3.5 2010.12.19 -
    Prevx 3.0 2010.12.20 -
    Rising 22.78.05.00 2010.12.19 -
    Sophos 4.60.0 2010.12.19 -
    SUPERAntiSpyware 4.40.0.1006 2010.12.19 -
    Symantec 20101.3.0.103 2010.12.20 -
    TheHacker 6.7.0.1.101 2010.12.15 -
    TrendMicro 9.120.0.1004 2010.12.19 -
    TrendMicro-HouseCall 9.120.0.1004 2010.12.19 -
    VBA32 3.12.14.2 2010.12.17 -
    VIPRE 7725 2010.12.20 -
    ViRobot 2010.12.18.4208 2010.12.19 -
    VirusBuster 13.6.102.0 2010.12.19 -
    Additional information
    < id="show-" class="submission- ui- ui-widget ui-state-default ui-corner-all ui--text-only" style="text-align: center; cursor: pointer; font-family: Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif; font-size: 11px; -: http://virustotal.hispasecsistemas.netdna-cdn.com//custom-theme/s/ui-bg_glass_75_e6e6e6_1x400.png; -attachment: initial; -origin: initial; -clip: initial; : #e6e6e6; font-weight: bold; color: #555555; outline-style: none; outline-width: initial; outline-color: initial; border-top-left-radius: 4px 4px; border-top-right-radius: 4px 4px; border-bottom-right-radius: 4px 4px; border-bottom-left-radius: 4px 4px; -: 50% 50%; -repeat: repeat no-repeat; padding: 5px; border: 1px solid #d3d3d3;">Show all
    MD5   : a7e5e14feb6ef790a79837d660e7f81b
    SHA1  : 4d24363ff84a4a94ba2384a8ba109563ed3e9409
    SHA256: 2686021fe2aaa4bed752e9f490236b19f6d4f74b6c2276fcb472bf1f2c15820c

    VT Community
    This file has never been reviewed by any VT Community member. Be the first one to comment on it!
    VirusTotal Team
    Add your comment... Remember that when you write comments as an anonymous user they receive the lowest possible reputation. So if you have not signed in yet don't forget to do so. How to markup your comments? 
    -
    dejawu yazılanlar burda bu arada senın werdıgın lınkteki ne işime yarar tam dll olayını exe de cözdü sanırım kendılıgınden dıye bılıyorum adam forumunda benım ıslemcım 64bıt sorun cıkmadı gıbısınden yazmış bıraz daha yardım edermısın kardeş
    .s


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    0 VT Community user(s) with a total of 0 reputation credit(s) say(s) this sample is goodware. 0 VT Community user(s) with a total of 0 reputation credit(s) say(s) this sample is malware.
    File name:
    BladeThemePackx64-v10.exe
    Submission date:
    2010-12-20 00:12:22 (UTC)
    Current status:
    finished
    Result:
    043 (0.0%)
    VT Community

    not reviewed
     Safety score: - 

     

     

     

     

    AntivirusVersionLast UpdateResult
    AhnLab-V3 2010.12.20.00 2010.12.19 -
    AntiVir 7.11.0.84 2010.12.19 -
    Antiy-AVL 2.0.3.7 2010.12.19 -
    Avast 4.8.1351.0 2010.12.19 -
    Avast5 5.0.677.0 2010.12.19 -
    AVG 9.0.0.851 2010.12.19 -
    BitDefender 7.2 2010.12.20 -
    CAT-QuickHeal 11.00 2010.12.19 -
    ClamAV 0.96.4.0 2010.12.19 -
    Command 5.2.11.5 2010.12.19 -
    Comodo 7121 2010.12.19 -
    DrWeb 5.0.2.03300 2010.12.20 -
    Emsisoft 5.1.0.1 2010.12.19 -
    eSafe 7.0.17.0 2010.12.19 -
    eTrust-Vet 36.1.8048 2010.12.17 -
    F-Prot 4.6.2.117 2010.12.19 -
    F-Secure 9.0.16160.0 2010.12.19 -
    Fortinet 4.2.254.0 2010.12.19 -
    GData 21 2010.12.20 -
    Ikarus T3.1.1.90.0 2010.12.19 -
    Jiangmin 13.0.900 2010.12.19 -
    K7AntiVirus 9.73.3286 2010.12.18 -
    Kaspersky 7.0.0.125 2010.12.20 -
    McAfee 5.400.0.1158 2010.12.20 -
    McAfee-GW-Edition 2010.1C 2010.12.19 -
    Microsoft 1.6402 2010.12.19 -
    NOD32 5716 2010.12.19 -
    Norman 6.06.12 2010.12.19 -
    nProtect 2010-12-19.01 2010.12.19 -
    Panda 10.0.2.7 2010.12.19 -
    PCTools 7.0.3.5 2010.12.19 -
    Prevx 3.0 2010.12.20 -
    Rising 22.78.05.00 2010.12.19 -
    Sophos 4.60.0 2010.12.19 -
    SUPERAntiSpyware 4.40.0.1006 2010.12.19 -
    Symantec 20101.3.0.103 2010.12.20 -
    TheHacker 6.7.0.1.101 2010.12.15 -
    TrendMicro 9.120.0.1004 2010.12.19 -
    TrendMicro-HouseCall 9.120.0.1004 2010.12.19 -
    VBA32 3.12.14.2 2010.12.17 -
    VIPRE 7725 2010.12.20 -
    ViRobot 2010.12.18.4208 2010.12.19 -
    VirusBuster 13.6.102.0 2010.12.19 -

     

     

    Additional information
    < id="show-" class="submission- ui- ui-widget ui-state-default ui-corner-all ui--text-only" style="text-align: center; cursor: pointer; font-family: Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif; font-size: 11px; -: http://virustotal.hispasecsistemas.netdna-cdn.com//custom-theme/s/ui-bg_glass_75_e6e6e6_1x400.png; -attachment: initial; -origin: initial; -clip: initial; : #e6e6e6; font-weight: bold; color: #555555; outline-style: none; outline-width: initial; outline-color: initial; border-top-left-radius: 4px 4px; border-top-right-radius: 4px 4px; border-bottom-right-radius: 4px 4px; border-bottom-left-radius: 4px 4px; -: 50% 50%; -repeat: repeat no-repeat; padding: 5px; border: 1px solid #d3d3d3;">Show all
    MD5   : a7e5e14feb6ef790a79837d660e7f81b
    SHA1  : 4d24363ff84a4a94ba2384a8ba109563ed3e9409
    SHA256: 2686021fe2aaa4bed752e9f490236b19f6d4f74b6c2276fcb472bf1f2c15820c

    VT Community
    This file has never been reviewed by any VT Community member. Be the first one to comment on it!
    VirusTotal Team
    Add your comment... Remember that when you write comments as an anonymous user they receive the lowest possible reputation. So if you have not signed in yet don't forget to do so. How to markup your comments? 
    -
    dejawu yazılanlar burda bu arada senın werdıgın lınkteki ne işime yarar tam dll olayını exe de cözdü sanırım kendılıgınden dıye bılıyorum adam forumunda benım ıslemcım 64bıt sorun cıkmadı gıbısınden yazmış bıraz daha yardım edermısın kardeş
    .s


    -----------------------------

     

    linke bakamadım hocam üyeliği yok bende o sitenin.Ama .exe li versiyonlarıda var bildiğim kadarıyla benim devianart dan aldıklarım genelde hep .dll li oluyor pek denk gelmedim .exe lilere ama leopard temasının son versiyonu .exe li olmalı...

    verdiğim program hocam dll değiştirmen gereken temalarda kolaylık yapıor.Hani tek tek yedek al ownership al falan felan yapmadan sana kolaylıkla değiştirme yolu veriyor..Olurda dll değiştirmen gereken bir tema denk gelirse yardımcı olur sana;)

     


    Almanya Fatihi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://virtualcustoms.net/viewtopic.php?f=75&t=6102

    http://browse.deviantart.com/customization/skins/windows7/visualstyle/?order=9&offset=48

     

    şunlara bı el at hajı  .d


    -----------------------------

    hocam daviart taki 3.parti temaları kurmanda bir sakınca yok.50 tane tema kurdum ben ordan.3. parti temalar için gerekli yamayı kurman lazım tabi önce.. ama diğer siteye bakamadım üyelik istiyor.Bazı temaları çok kapsamlıdır.3 dll değiştirmekle yetinmez çoğuna dalar.O zaman işlerde poka sorar.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    kararsızım şu an ya  dosya masaustunde beklıo öle        .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
Toplam Hit: 3209 Toplam Mesaj: 23