Win 7 Uyumluluk Sorunu
-
Murid kardeşlerim Medal Of Honor 2010 indirdim.Rardan falan çıkardım EASetup tıkladım.
Böyle bir hata geldi googleden araştırdım Sağ tık uyumluluk sorunu giderme o aşamaları geçiyorum Program başlat deyince başlatmıyor.Oyunda böyle kaldı.Daha yeni Win7 Kullanıcısı oldugum için size soruyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürederim
http://i1011.hizliresim.com/2010/11/22/3563.jpg -
Edit : yapıcak bişi yok o zaman
-
Oyunu yükleyemedim daha :)
-
moha game klasorunun icinde setup varsa ondan kurmaya calis, eger olmazsa ustune gel sag tikla uyumluluktan xp sp3'u secip uygula de bakalim.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
moha game klasorunun icinde setup varsa ondan kurmaya calis, eger olmazsa ustune gel sag tikla uyumluluktan xp sp3'u secip uygula de bakalim.
-----------------------------MOHA da setup yok.EaSetup uyumlulukdan xp sp3 seçtim Program başlat diyorum hiçbirşey olmuyor.Açılmıyor bişi
-
uyumluluk olarak xp sp2 yi seç ayriyetten o uyumluluk sekmesinde "Ayrıcalık Düzeyi" Bu Programı yönetici olarak çalıştır kutucuğunuda işaretle o kutucuğun altında "Tüm kullanıcıların ayarlarını değiştir" sekmesine tıkladığında yine uyumluluk sayfası gelicektir aynı şeyleri uygula tamam de bunları yaptıktan sonra easetupa sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de , aynı şeyleri yaptırıyon bana diyebilirsin ama ben biçok sorunumu bunları yaparak çözdüm win7 ultimate 64 bit kullanıyorum ek olarak hadi rasgele hocam :)
-
sistem özelliklerinin ssni çek 64 bit yüklü sanırım
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------sistem özelliklerinin ssni çek 64 bit yüklü sanırım
-----------------------------
Evet 64 bit yüklü -
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------sistem özelliklerinin ssni çek 64 bit yüklü sanırım
-----------------------------......
Evet 64 bit yüklü
-----------------------------yapacak bir şeyin yok hocam 32 bit kurman gerek ya da 64 bit versiyonu varsa onu bulman gerek (:
-
Olmuyor bidaha indiricem oda olmadı boşver :9
-
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------Olmuyor bidaha indiricem oda olmadı boşver :9
-----------------------------
Hocam parası neyse git al ne uğraşıyon :D 4 dvd yi 5 Tl ye satıyorlar
