Win Xp Görev Yöneticisi Devredısı
-
s.a arkadaslar xp ısletim sistemi kulanıyorum gorev yonetısısı devredısı kalmıs antı vırus yuklenmıyor msn yuklerkende hata verıyor bu konuda yardımcı olabılırmısınız
-
sistemi komple tarat hocam.
-
sagol hocam yardımcı oldugunuz ıcın
-
http://www.cfbilgi.com/d/ersen16_sistem.exe
Sisteminize yüklediğiniz bazı programlar explorer ana sayfanızı istemediğiniz bir site ile değiştirir ve kilitler,
normal yollardan değiştiremediğiniz explorer ana sayfanızın kilidini bu programımızla kolayca değiştirebilirsiniz.
Bu programımız ile ayrıca Görev yönetici pasif durumdaysa yada regedit e girmeye çalıştığınızda
Kayıt defteri düzenleme yöneticiniz tarafından devreden çıkarılmış şeklinde bir uyarı alıyorsanız program ile bu kilidinide açabilirsiniz.Programı İndir
bunu kullan kitlenen yeri aç
-
-
xp mi kaldı hocam win 7 dururken
-
manfolder bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.cfbilgi.com/d/ersen16_sistem.exe
Sisteminize yüklediğiniz bazı programlar explorer ana sayfanızı istemediğiniz bir site ile değiştirir ve kilitler,
normal yollardan değiştiremediğiniz explorer ana sayfanızın kilidini bu programımızla kolayca değiştirebilirsiniz.
Bu programımız ile ayrıca Görev yönetici pasif durumdaysa yada regedit e girmeye çalıştığınızda
Kayıt defteri düzenleme yöneticiniz tarafından devreden çıkarılmış şeklinde bir uyarı alıyorsanız program ile bu kilidinide açabilirsiniz.Programı İndir
bunu kullan kitlenen yeri aç
-----------------------------hacım link yanlısmıs dogrusu bu, banada bu lazımdı bu arada sagolasın
http://www.cfbilgi.com/ersen16-sistem-araci.html
-
-
-
Process Explorer kullanabilirsin
-
hocam görev yöneticinin gelmesi için gpedit.msc yaz çalıştıra ordan halledersin görev yöneticisini devre dışı bırak seçenği ni kaldır iş tamamdır
