Win Xp Kurmak
-
Sene 2011 hocam format atmak garipsedim :|
Not : Yeni nesil artık ana karnındayken ultrason cihazını hackliyorlar, shop yapıyolar görüntülerine :P :D -
:) bak sen bana.
win yaş 24 , 12 yaşımdan beri pc kullanırım 95 olsun 98 olsun kurardım zamanında. sonra xp filan biraz değiştirdi başlangıç disketli günler kalmadı.bende işi iyi bilene yaptırıp canım sıkılmasın diye o gündür bu gündür hep başkasına yaptırırım. aslında atamayacağımdan değil başkasının atması daha hayırlı oluyo bence:)
Toplam Hit: 1874 Toplam Mesaj: 13
