Win Xp Kurmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Sene 2011 hocam format atmak garipsedim :|

     


    Not : Yeni nesil artık ana karnındayken ultrason cihazını hackliyorlar, shop yapıyolar görüntülerine :P :D 


    Gel bili bili gates
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    :) bak sen bana.

     

    win yaş 24 , 12 yaşımdan beri pc kullanırım 95 olsun 98 olsun kurardım zamanında. sonra xp filan biraz değiştirdi başlangıç disketli günler kalmadı.bende işi iyi bilene yaptırıp canım sıkılmasın diye o gündür bu gündür hep başkasına yaptırırım. aslında atamayacağımdan değil başkasının atması daha hayırlı oluyo bence:)

Toplam Hit: 1874 Toplam Mesaj: 13