folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Win7 64 Bit Yüklesem Fark Edermi



Win7 64 Bit Yüklesem Fark Edermi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    merhaba arkadaşlar şuan 32bit win7 war pc nin özelliklerini yazıyorum fark edermi acaba performa

     

     

     

     

     

       Bilgisayar:
          Bilgisayar Türü                                   ACPI x86 tabanlı bilgisayar
          İşletim Sistemi                                   Microsoft Windows 7 Ultimate
          OS Servis Paketi                                  -
          Internet Explorer                                 8.0.7600.16385
          DirectX                                           DirectX 11.0
          Bilgisayar Adı                                    OZAN-BILGISAYAR
          Kullanıcı Adı                                     Ozan
          Oturum Etki Alanı                                 Ozan-Bilgisayar
          Tarih / Saat                                      2010-10-01 / 17:57

        Anakart:
          CPU Türü                                          DualCore Intel Core 2 Duo E6420, 2133 MHz (8 x 267)
          Anakart Adı                                       Asus P5PL2-E  (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)
          Anakart Çipseti                                   Intel Lakeport-G i945G
          Sistem Belleği                                    2048 MB  (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
          DIMM1: Nanya M2Y1G64TU8HA4B-3C                    1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM  (5-5-5-15 @ 333 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
          DIMM3: Nanya M2Y1G64TU8HA4B-3C                    1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM  (5-5-5-15 @ 333 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
          BIOS Türü                                         AMI (12/22/06)
          İletişim (COM ve LPT)                             İletişim Bağlantı Noktası (COM1)
          İletişim (COM ve LPT)                             ECP Yazıcı Bağlantı Noktası (LPT1)

        Görüntü Birimi:
          Görüntü Bağdaştırıcısı                            ATI Radeon HD 4770  (512 MB)
          Görüntü Bağdaştırıcısı                            ATI Radeon HD 4770  (512 MB)
          3D-Hızlandırıcı                                   ATI Radeon HD 4770 (RV740)
          Monitör                                           Genel PnP Monitör [NoDB]  (H1AK500000)

        Çokluortam:
          Ses Bağdaştırıcı                                  Analog Devices AD1986A @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]
          Ses Bağdaştırıcı                                  ATI Radeon HDMI @ ATI RV710/730/740 - High Definition Audio Controller

        Depolama :
          IDE denetleyici                                   Intel(R) 82801G (ICH7 Family) Ultra ATA Storage Controllers - 27DF
          IDE denetleyici                                   Intel(R) 82801GB/GR/GH (ICH7 Family) Serial ATA Storage Controller - 27C0
          Depolama denetleyici                              A3W6Q0HQ IDE Controller
          Floppy Sürücüsü                                   Disket sürücüsü
          Disk Sürücüsü                                     ST31000528AS ATA Device  (1000 GB, 7200 RPM, SATA-II)
          Disk Sürücüsü                                     ST3160812AS ATA Device  (160 GB, 7200 RPM, SATA-II)
          Optik Sürücü                                      TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA Device  (DVD+R9:8x, DVD-R9:8x, DVD+RW:18x/8x, DVD-RW:18x/6x, DVD-RAM:12x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
          Optik Sürücü                                      WXQV C9EVO56V SCSI CdRom Device
          SMART Sabit Disk Durumu                           OK


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Yükle çok iyi olur çokta iyi güzel olur hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yükle çok iyi olur çokta iyi güzel olur hocam.


    -----------------------------
    performansda bir artış olurmu acaba ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yükle çok iyi olur çokta iyi güzel olur hocam.


    -----------------------------
    performansda bir artış olurmu acaba ?

    -----------------------------

    olmamı hiç, şimdiden performansı 2 ile çarpabilirsin :)


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    hatta 64 bit sp1 yukle de birşeye benzesin


    mademki türksün systeme göster ürksün
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek
    sp1 i çıkdımı yaw win7 nin :S yükliyeyim performansa iyi gelicekse test edeyim bi :) deneyen warmı ilk 32 bit i yükleyip sonra 64 e geçen ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    english win 7 olmalı sp1 şuan sadece beta ve ingilizce malesef


    mademki türksün systeme göster ürksün
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    müridler yükle iyi olur demişler ama açıklamamışlar :))

    eğer 4 gb ramin varsa fark eder. çünkü 32 bit 3 gb ta kadar destekler yani 4 vgb tın tamamını kullanamazsın. en

    temel özelliği bu. 64 bit 128 gb ta kadar destekliyo bildiğim kadarıyla. 32 biti le 64 bit arasındaki farklar diye aratırsan

    google da farkı daha rahat anlarsın

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek
    livane bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler yükle iyi olur demişler ama açıklamamışlar :))

    eğer 4 gb ramin varsa fark eder. çünkü 32 bit 3 gb ta kadar destekler yani 4 vgb tın tamamını kullanamazsın. en

    temel özelliği bu. 64 bit 128 gb ta kadar destekliyo bildiğim kadarıyla. 32 biti le 64 bit arasındaki farklar diye aratırsan

    google da farkı daha rahat anlarsın


    -----------------------------
    evet bu yüzden konu açdım ama herkez 2 le çarp felan dediler performansı :D tam seviniyodum yani 2 gb ram var benim bu sistemlede performans artarmı noktayı koyacak olan yokmu yaw :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    2 gb sa pek fark edeceğini zannetmiyrm. yine noktayı koyamadık belki daha bilgili bi mürdi çıkar

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    64 bit işlemi sadece ram adresleme olarak performans artışı sağlamaz. İşlemcin 32 bit e göre tek seferde 64 bitlik int işleme kapasitesine ulaşır. Yani 64 bit işletim sistemi sadece 4 gb ve üstü ram kullananlar için değildir. 64 bit destekleyen tüm işlemciler içindir.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
Toplam Hit: 2516 Toplam Mesaj: 17