folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Win7 64Bit 4Gb Rami Görmüyor



Win7 64Bit 4Gb Rami Görmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    dasponge(BakirPrens) says: http://www.tahribat.com/Forum-Win7-64bit-4gb-Rami-Gormuyor-128110/ tamam o zaman şunuy upla
    ммв says: söyle ne yazacaksam uplayım
    dasponge(BakirPrens) says: bende merak ettim çözümü bekliyorum
    yada dur
    dasponge tarafından zorla up ediltilmiştir yaz :D


    :/


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeliMermi
    DeliMermi's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2010
    Erkek

    bi zaman bu sebepten ram i bilgisayarcıya götürmüştüm bios un güncellenmesi lazım demişti

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    DeliMermi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi zaman bu sebepten ram i bilgisayarcıya götürmüştüm bios un güncellenmesi lazım demişti


    -----------------------------

    bios güncelliyim dedim anakartın biosun marka model gözükmüyo everstle felan baktım ama :|


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    selamlar tekrardan bios marka model anakart marka model motherboard hepsini buldum ama güncelleme bulamıyorum yardım bekliyorum :|

     

    resimler bunlar

     

     

     


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    :D senin neyin düzgün çalışıyoki olum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    çok garip bi sorun, şaşırdım kaldım burda, aga bios ayarlarını defauld yap orjial ayarlara dön, mantıksız gelebilir ama başka bi win7 64 bit dvdsi bulup temiz bi format at, en azından ben bunları denerdim.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nocturness
    Nocturness's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2010
    Erkek
    bendede 64bit win7 de 4gb ram i :3,25 gb usable yazıyordu gecen gun..biosda ocz 1600mhz 1.65v cl8 ramler "1066mhz" da çalışıyor gözüküyordu.(auto) manual olarak gercek zamanları na çektikten sonra yine değişim olmadı.Güç seçeneklerinden "balanced" modunu u "high performans" moduna getirip restart ettigimde düzeldi..ilginç.. :D şu anda direk 4gb gözüküyor..(usable falan yok)

    Bugün başımız dik yürüyorsak,gırtlağımıza kadar boka battığımızdandır.
Toplam Hit: 3339 Toplam Mesaj: 18