

Win7 Simge Dizme Özgürlügü İstiyorum
-
Classic Start Menü kullan dostum.. bende almanca win7 var istedigin seyin tam ne oldugunu bilmiyorum / classic start menü de sadece baslat menüsü degil, explorer ayarlarida degistiriliyor..
http://classicshell.sourceforge.net/
Toplam Hit: 3745 Toplam Mesaj: 12