Win7 Simge Dizme Özgürlügü İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    Classic Start Menü kullan dostum.. bende almanca win7 var istedigin seyin tam ne oldugunu bilmiyorum / classic start menü de sadece baslat menüsü degil, explorer ayarlarida degistiriliyor..

     

     

    http://classicshell.sourceforge.net/

     

     

     

     

Toplam Hit: 3745 Toplam Mesaj: 12