folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Win8.1 Ssd Ve Oyun Performansı



Win8.1 Ssd Ve Oyun Performansı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    win 8.1 de başlat menüsü varmıydı 


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Hocam i7 3770 + 8gb ram +120 gb ssd + 1 tb hdd + 1gb nvidia gtx560 256 bit ekran kartı var.

    2012 sonlarında aldığım bir bilgisayar.

    Windows 8 çıktığında kurdum. Windows 8 pro lisanslı. Güzeldi fakat zaman zaman küçük sorunlar yaşattı. Ama Windows 8.1 pro ya yükseltince mükemmel oldu. Gerçekten bilgisayarım windows 7 ye oranla çok daha iyi. 

    Sana ilk olarak metro arayüzü yabancı gelecek. Emin ol 1 ay içerisinde olmazsa olmazın olacaktır metro. 

     

    Performans olarak aynı pc de daha önce windows 7 pro ve ultimate denedim. Gerçekten windows 8.1 önceki windowslardan çok daha iyi. Pc de Cod: Ghosts var. Sorunsuz ve gerçekten iyi performans ile online olarak oynuyorum. internetim kötü olduğu zamanlarda bile en küçük bir kasma yok.

    Windows 8.1 de tek sıkıntın yeni arayüze alışmak olacaktır. 

    --Ek olarak benim pc de windows un kendi antivirüsü dışında extra bir antivirüs yazılımı kullanmıyorum. Gerek te yok.

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    aynı sıkıntı bende de var 8.1 i7 gtx 670mx ekran kartı ama ssd yok açılışta harddisk yüzde yüze vuruyo masaüstünde 2-3 dakika kendine gelemiyor. en kısa zamanda alıcam ssd.

    madem konusu geldi ssd tavsiyesi de alabilirmiyiz ne marka ne model nerden alınır?


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    win 8.1 de başlat menüsü varmıydı 

    varda dandik bir menü şeklinde (liste gibi) eskiden olduğu gibi değil ama pratik işler yapılıyordur oradan büyük ihtimal

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    win 8.1 de başlat menüsü varmıydı 

    benzer bişey koymuşlar diye duymuştum 


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Hocam ben hem telefonda hemde pc de W8 kullandım 1 hafta sonra alışıyorsun Metroya. Elektrik, ram ve hdd kullanımı 7 ye oranla ciddi anlamda düşüş oldu. Şuan 8 yüklü 8.1 geçicem ama hem işler hemde vizeler yüzünden erteliyorum. 8.1 de kullandım ama bazı sorunlar yaşadım ve kaldırdım. Şimdi o sorunları gidermişler baktım başka bir pcde. Tavsiyem o makinaya yazık etmeden 8.1 kur. Oyunlar içinde Razer Game Booster kur. Oyunları programa tanımla. Oyunu açınca sadece sistemin çalışması için gereken programları çalıştırıyor diğerlerini lönk diye kapatıyor. Lol de 70-80 fps alan makina programı yükledikten sonra 180+ şuanda. Yani fark ediyor oyunlarda. Çünkü her ne kadar sadece oyun için kullanıcam desende bir sürü program yükleyeceksin. Yok antifirüsüydü yok cartıydı yok curtuydu. Adobe ürünlerini yükleyeceksin mutlaka. Dolayısıyla Adobe Updater olcak. Oyunlara girişte gereksiz tüm programları senin yerine kapatarak oyunlarda internet ve ram kullanımını minimuma getiriyor. Böylece performansını artırıyor. Hem soruna cevap vermiş hemde bir öneri yapmış olmanın mutluluğuyla derse dönüyorum artık :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Hocam ben hem telefonda hemde pc de W8 kullandım 1 hafta sonra alışıyorsun Metroya. Elektrik, ram ve hdd kullanımı 7 ye oranla ciddi anlamda düşüş oldu. Şuan 8 yüklü 8.1 geçicem ama hem işler hemde vizeler yüzünden erteliyorum. 8.1 de kullandım ama bazı sorunlar yaşadım ve kaldırdım. Şimdi o sorunları gidermişler baktım başka bir pcde. Tavsiyem o makinaya yazık etmeden 8.1 kur. Oyunlar içinde Razer Game Booster kur. Oyunları programa tanımla. Oyunu açınca sadece sistemin çalışması için gereken programları çalıştırıyor diğerlerini lönk diye kapatıyor. Lol de 70-80 fps alan makina programı yükledikten sonra 180+ şuanda. Yani fark ediyor oyunlarda. Çünkü her ne kadar sadece oyun için kullanıcam desende bir sürü program yükleyeceksin. Yok antifirüsüydü yok cartıydı yok curtuydu. Adobe ürünlerini yükleyeceksin mutlaka. Dolayısıyla Adobe Updater olcak. Oyunlara girişte gereksiz tüm programları senin yerine kapatarak oyunlarda internet ve ram kullanımını minimuma getiriyor. Böylece performansını artırıyor. Hem soruna cevap vermiş hemde bir öneri yapmış olmanın mutluluğuyla derse dönüyorum artık :D

    Razer Game Boosterı duymuştum o kadar etkiliyorsa onuda kurarım 


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
Toplam Hit: 2157 Toplam Mesaj: 18