Window7 Diskine Xp Pro Bilgiayardan Nasil Erişilir?
-
Ev aginda bir adet Windows 7, bir windows xp pro bilgisayar var, W7 den xp pro bilgisayarin diskine arişebiyorum ama xp pro bilgisayardan w7 bilgisayarin diskine erisemiyorum disk yada klasor nasil paylasima aciliyor?
-
Kod bunu yazdı:
-----------------------------
Win7 de; sağ tuş, paylaşım, gelişmiş paylaşım, bu klasörü paylaş, tamam.
-----------------------------uygulamali olarak denedin mi?
aynı sekilde yaptim. kullanicilardan da "everyone" sectim ama eksik kalan bir yer var cözemedim henuz :S
Düzenleme :halen duzgun resimli bir kaynak bulmadim. aramaya devam cevaplara acigim.
düzenleme 2 : alt düzeyli olarak xp nin w7 yi özellikle görememesi gibi bir durum olabilir mi bu arada?
-
kardeş bi everyone dosya paylaşımı ver bi de ağdan local network kişisi ekle tamamdır :D
-
yok öyle bişey abi xpden sonra çıkan tüm işletim sistemilerinde ağdan dosya çekmek için kullanıcı adına şifre vermen gerekiyor şimd şifre verdikten sonra cnin özelliklerine gir paylaşıma gir gelişmiş paylaşıma gir bu klasörü paylaş de sonra tamam tamam de çık diğer pcye geç çalıştıra gir girmek istediğin pcye gir \\192.168.1.x vs sonra kullanıcı adı şifre soracak girmek istediğin pcnin kullanıcı adı ve şifresini gir sonra istediğini paylaş
-
@karakule: biraz daha detayli oldu tşkler.
basamakler :
1. diski kullanima acacak bilgisayarda aciyoruz (w7), sifreli kullanici adini
2. xp pronun baslat Çalıştır kismindanda //192.168.. olan kismi yaziyoruz. dogru yoldaysak devam :) deniyorum hemen simdi
-
pufff :S gelde deli olma.. "!^#
Xp proda (sp3 lu) ne başlat çalıştırdan girilen yerel ip adresiyle ne de ag baglantilarim - tum ag - microfos windows agi - workgroup sonrasinde gelen bilgisayar adina tikladigimda kullanici adi ve sifre sormuyor... stop :P
puuu :X :P daha sonra bir daha deneyim en iyisi, yinede eksik kalan birşeyler varsa bekliyorum...
-
Hocam olmadı söyle birşey yap, kullanı seçerken hem kendi kullanıcını seç (mutluka şifre koy ama) hemde everyone'nu seç. Sonra win7 yüklü olan bilgisayarın ip'sini xp yüklü olan makinede "\\win7 nin ip adresi" şeklinde yazıp bağlanmayı dene kullanıcı adı ve şifre sorucaktır win7 de ki kullanıcı adını ve şifreni girip sorunsuz bir şekilde bağlanırsın. Bende kullanıyorum ve sorun yaşamıyorum. Ayrıca normalde everyone'nu seçersen kullanıcı adi ve şifre sormadan bağlanması lazım...

