Windows 10 20H2 [Arm64] İso ?
-
edminkardes bunu yazdı
hocam daha önce almış aldığın hataya şimdi baktım kullandığın yazılım arm64 desteklemiyorsa windows kursan bile çalışmayacaktır tavsiyem şu videoyu izlemen https://www.youtube.com/watch?v=TyqapgzE4JE
Hocam eyw teşekkürler ilgin için. Maalesef Windows 10 armsi yok piyasada. Windows sadece 11 armyi bırakmış. Tam 11 saattir her yolu denedim olmadı.
Eğitimde lazım oalcaktı arkadaştan PC alıp gideceğim artık. Teşekkürler tekrardan
garibin yüzü gülür mü :s
-
@joe_black
https://soft.uclv.edu.cu/Microsoft/Microsoft.Windows.10/
Edit : Ben ilk posttaki sürümü aradıgını sandım, ama burda olabilir gene de bi bak istersen. Saygılar..
securespy tarafından 23/Eyl/21 09:46 tarihinde düzenlenmiştir -
securespy bunu yazdı
@joe_black
https://soft.uclv.edu.cu/Microsoft/Microsoft.Windows.10/
Edit : Ben ilk posttaki sürümü aradıgını sandım, ama burda olabilir gene de bi bak istersen. Saygılar..
Eyw hocam düşünmen yeter sağolasın :d
-
Hacı bunu bir daha dene
Macda zip dosyaları nasıl görünüyor bilmiyorum ama onu zipden çıkarman lazım sonrasında uup_download_macos.sh çalışman gerekiyor.
-
Al hacı buraya uploadladım belki başkasınında işine yarar, M1 kullanan çok.
Windows 10 Insider Preview 10.0.21390.2025 https://drive.google.com/uc?id=1sQdA9EtDH5jutPuNpOm25yUKwY707-Ba&export=download
