folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 10 File:///C:/Eth/ Dızını Lazım



Windows 10 File:///C:/Eth/ Dızını Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaslar gecen bır dosya ındırmısım ıcıne bitcoiner gızlemısler farketmedım taratmadım da pc ınanılmaz yuksek sıcaklıklara cıkıp ıslem yapamaz hal gelıyordu tarattım bır ıkı sey sıldı rahatladı 1 gun snra yenıden devam ettı 

    calısan uygulamalar arasında arkaplan da win-update.exe olarak yer alıp c/eth dızınınde ıdı . dızını komple sıldım skntı yasadım gerı yukleme yaptım bı rtek win-updatexe ı sıldım av.bs ıcınde run shell yazıyordu o yuzden a.vbs dosyasını da sıldım bu sefer uyarı verıyor kasma yok arada netten dusuyor. 

    bu dızın klasorune ıhtıyacıım var komple olarak bu arada standart windows dosya yonetıcısı ıle goremıyorsunuz. winrar ile gırıp rarlayıp atarsanız cok sevınırım . 

    ıyı calısmalar dılerım 

    hipokondriyak tarafından 28/Ağu/16 16:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim


    black implies white, self implies other, life implies death.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim

    hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim

    hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz 

    yok hacim

    http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png

    bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin


    black implies white, self implies other, life implies death.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim

    hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz 

    yok hacim

    http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png

    bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin

    en son format attıktan snra kurmadım kı hata alıyorum a.vbs komut dosyası bulunamıyor dıye . komple sılınce de yıne uyarı alıyorum 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim

    hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz 

    yok hacim

    http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png

    bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin

    Hocam Linux 'taki /etc...  :))))

     

    @hipo;

    Bende ki Win de de öyle bi klasör yok hocam.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim

    hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz 

    yok hacim

    http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png

    bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin

    Hocam Linux 'taki /etc...  :))))

     

    @hipo;

    Bende ki Win de de öyle bi klasör yok hocam.

    yokmu wındowsta anasını satayım delırecegım ya 

    http://www.abdullahcali.com/adobe-cc-surumunun-en-basit-crackleme-yontemi-creative-cloud-crack/

    buradakı cragı ındırmıstım aynı sorunu yasayanlar olmus 

    örnek https://forum.donanimhaber.com/m_118230551/tm.htm

    ben cpu ve grafık kartı sorununuhallettım ama ekran goruntusu attıgımdakı gıbı uyarı cakıyor arkadas 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Valla hocam gerek olmadkça Windows kullanmadığım için bilgim kıt. Birşey diyemiyorum. 

    Tek önerim bu ipne arkaplanda bir servis mi açtı? services.msc ye bak. Yabancı birşey varsa kapat servisi.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hatayı yıne alıyorum c:\eth\a.vbs dosyası bulunamıyor dıye pc de kasma yok ama baslata basıyorum gorsellerı gostermıyor yalnızca yazılar var avira bırsey bulmuyor 

    hangı uygulamanın bu dosyayı ıstedıgını cekmeye calıstıgını nasıl tespıt ederım  ?

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheM4D
    TheM4D's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2016
    Erkek

    https://mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=118494712&p=1

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    hatayı yıne alıyorum c:\eth\a.vbs dosyası bulunamıyor dıye pc de kasma yok ama baslata basıyorum gorsellerı gostermıyor yalnızca yazılar var avira bırsey bulmuyor 

    hangı uygulamanın bu dosyayı ıstedıgını cekmeye calıstıgını nasıl tespıt ederım  ?

     

    tw verirsen bakalabilirim yada o dizine boş bi a.vbs dosyası oluştur en azından ekrana error gelmez :D


    Ignorance is bliss.
Toplam Hit: 3009 Toplam Mesaj: 12
win-update.exe miner bitconier trojen