

Windows 10 File:///C:/Eth/ Dızını Lazım
-
arkadaslar gecen bır dosya ındırmısım ıcıne bitcoiner gızlemısler farketmedım taratmadım da pc ınanılmaz yuksek sıcaklıklara cıkıp ıslem yapamaz hal gelıyordu tarattım bır ıkı sey sıldı rahatladı 1 gun snra yenıden devam ettı
calısan uygulamalar arasında arkaplan da win-update.exe olarak yer alıp c/eth dızınınde ıdı . dızını komple sıldım skntı yasadım gerı yukleme yaptım bı rtek win-updatexe ı sıldım av.bs ıcınde run shell yazıyordu o yuzden a.vbs dosyasını da sıldım bu sefer uyarı verıyor kasma yok arada netten dusuyor.
bu dızın klasorune ıhtıyacıım var komple olarak bu arada standart windows dosya yonetıcısı ıle goremıyorsunuz. winrar ile gırıp rarlayıp atarsanız cok sevınırım .
ıyı calısmalar dılerım
hipokondriyak tarafından 28/Ağu/16 16:42 tarihinde düzenlenmiştir -
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
-
nurulmac11 bunu yazdı
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz
-
hipokondriyak bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz
yok hacim
http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png
bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin
-
nurulmac11 bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz
yok hacim
http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png
bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin
en son format attıktan snra kurmadım kı hata alıyorum a.vbs komut dosyası bulunamıyor dıye . komple sılınce de yıne uyarı alıyorum

-
nurulmac11 bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz
yok hacim
http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png
bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin
Hocam Linux 'taki /etc... :))))
@hipo;
Bende ki Win de de öyle bi klasör yok hocam.
-
SkynetX bunu yazdınurulmac11 bunu yazdıhipokondriyak bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
c:/eth diye bi dizin yok hocam simdi baktim
hocam gızlı dosyaları gorsenız bıle gostermıyor o yuzden fılezılla ya da wınrarla gorebılıyorsunuz
yok hacim
http://pasteboard.co/e6kAG7mbi.png
bash kurmusmuydun windows 10 a ? bash olusturmus olabilir mi acaba o dizini, linuxta da var cunku /eth/ diye dizin
Hocam Linux 'taki /etc... :))))
@hipo;
Bende ki Win de de öyle bi klasör yok hocam.
yokmu wındowsta anasını satayım delırecegım ya
http://www.abdullahcali.com/adobe-cc-surumunun-en-basit-crackleme-yontemi-creative-cloud-crack/
buradakı cragı ındırmıstım aynı sorunu yasayanlar olmus
örnek https://forum.donanimhaber.com/m_118230551/tm.htm
ben cpu ve grafık kartı sorununuhallettım ama ekran goruntusu attıgımdakı gıbı uyarı cakıyor arkadas
-
Valla hocam gerek olmadkça Windows kullanmadığım için bilgim kıt. Birşey diyemiyorum.
Tek önerim bu ipne arkaplanda bir servis mi açtı? services.msc ye bak. Yabancı birşey varsa kapat servisi.
-
hatayı yıne alıyorum c:\eth\a.vbs dosyası bulunamıyor dıye pc de kasma yok ama baslata basıyorum gorsellerı gostermıyor yalnızca yazılar var avira bırsey bulmuyor
hangı uygulamanın bu dosyayı ıstedıgını cekmeye calıstıgını nasıl tespıt ederım ?
-
https://mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=118494712&p=1
-
hipokondriyak bunu yazdı
hatayı yıne alıyorum c:\eth\a.vbs dosyası bulunamıyor dıye pc de kasma yok ama baslata basıyorum gorsellerı gostermıyor yalnızca yazılar var avira bırsey bulmuyor
hangı uygulamanın bu dosyayı ıstedıgını cekmeye calıstıgını nasıl tespıt ederım ?
tw verirsen bakalabilirim yada o dizine boş bi a.vbs dosyası oluştur en azından ekrana error gelmez :D