Windows 7 32 Bit Ram Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    Arkadaşlar Wİndows 7 32 bit ultimate kullanıyorum 3 gb ram takılıydı, bugun 1 gb ram daha aldım Fakat pc de hala kullanılabilir 3gb yazıyor. Bunun bir çözümü var mıdır acaba?

    ramlar : kingston 667 mhz 


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    xp'de olduğu gibi windows 7'de de 32 bit'te ram sınırı 3 gb. 1 gb daha ilave olarak taktıysan 64 bit kur hocam..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    32bit işletim sistemleri maximun 3.12 GB ram adreslemesi yapılabilir bu yüzden kullanılır miktar o kadardır.


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    64 bit bütün donanımlarımı desteklemiyor o yüzden kurmuyorum. Ek olarak bu konuyu buraya açmadan önce biraz araştırdım bunun mümkün oldugu söyleniyor bunun için bir programda varmıs ama ben güvenmediğim için kurmadım ama yapanlar olmus screenshot  koymuslar. windows 7 de PAE diye bişey varmıs bu engelliyomus ram kullanımı bunun programsız bir çözümü var mıdır diye yazdım buraya bazıları komut satırı ile ilgili kodlar vermiş ama denedim olmadı.


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

     64 bit kur hocam..


    -----------------------------

     

    o zaman görecektir diğerini de.


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    WitchKing bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

     64 bit kur hocam..


    -----------------------------

     

    o zaman görecektir diğerini de.


    -----------------------------

    64 bit kursa sorun olmayacka mı? Çoğu programlar 32 bit destekli?


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit bütün donanımlarımı desteklemiyor o yüzden kurmuyorum. Ek olarak bu konuyu buraya açmadan önce biraz araştırdım bunun mümkün oldugu söyleniyor bunun için bir programda varmıs ama ben güvenmediğim için kurmadım ama yapanlar olmus screenshot  koymuslar. windows 7 de PAE diye bişey varmıs bu engelliyomus ram kullanımı bunun programsız bir çözümü var mıdır diye yazdım buraya bazıları komut satırı ile ilgili kodlar vermiş ama denedim olmadı.


    -----------------------------

    bahsettiğiniz olay Physical Address Extension fiziksel olarak adresleme mantığı size  fazladan 4bit getirisi vardır. buda eder 36bit. 

    yine sizin ram miktarınız ile uyuşmayacaktır ve 4gb ram kullanamacayaksınız.

    en sağlıklı yolu 64bit bir işletim sistemi kurmaktır.

    desteklenmeyen donanımıznız nedir acaba ? 


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    WitchKing bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

     64 bit kur hocam..


    -----------------------------

     

    o zaman görecektir diğerini de.


    -----------------------------

    64 bit kursa sorun olmayacka mı? Çoğu programlar 32 bit destekli?


    -----------------------------

    üstad bazı programlar 64 bit bazıları 32 bit ama nadiren 64 bit olmayanları var doğru. bazı programların setup kısmında uyumluluk kısmındaki işletim sistemleri vista veya windows7 seçilirse kurulur diye umuyorum. bende tv kartı progdvb kurulmadı mesela onu vista olarak işaretleyip kurmuştum..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit bütün donanımlarımı desteklemiyor o yüzden kurmuyorum. Ek olarak bu konuyu buraya açmadan önce biraz araştırdım bunun mümkün oldugu söyleniyor bunun için bir programda varmıs ama ben güvenmediğim için kurmadım ama yapanlar olmus screenshot  koymuslar. windows 7 de PAE diye bişey varmıs bu engelliyomus ram kullanımı bunun programsız bir çözümü var mıdır diye yazdım buraya bazıları komut satırı ile ilgili kodlar vermiş ama denedim olmadı.


    -----------------------------

    bahsettiğiniz olay Physical Address Extension fiziksel olarak adresleme mantığı size  fazladan 4bit getirisi vardır. buda eder 36bit. 

    yine sizin ram miktarınız ile uyuşmayacaktır ve 4gb ram kullanamacayaksınız.

    en sağlıklı yolu 64bit bir işletim sistemi kurmaktır.

    desteklenmeyen donanımıznız nedir acaba ? 


    -----------------------------

     

    webcam ve  bluetoth çalışmıyor ayrıca uyumluluk sorunları ve oyunlarda sıkıntı yaşayacağımdan endişe ettiğim için 64 bit kurmuyorum geçen sene denemiştim pek verim alamadım o yüzden tekrar 32 bit e dönmüştüm


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit bütün donanımlarımı desteklemiyor o yüzden kurmuyorum. Ek olarak bu konuyu buraya açmadan önce biraz araştırdım bunun mümkün oldugu söyleniyor bunun için bir programda varmıs ama ben güvenmediğim için kurmadım ama yapanlar olmus screenshot  koymuslar. windows 7 de PAE diye bişey varmıs bu engelliyomus ram kullanımı bunun programsız bir çözümü var mıdır diye yazdım buraya bazıları komut satırı ile ilgili kodlar vermiş ama denedim olmadı.


    -----------------------------

    bahsettiğiniz olay Physical Address Extension fiziksel olarak adresleme mantığı size  fazladan 4bit getirisi vardır. buda eder 36bit. 

    yine sizin ram miktarınız ile uyuşmayacaktır ve 4gb ram kullanamacayaksınız.

    en sağlıklı yolu 64bit bir işletim sistemi kurmaktır.

    desteklenmeyen donanımıznız nedir acaba ? 


    -----------------------------

     

    webcam ve  bluetoth çalışmıyor ayrıca uyumluluk sorunları ve oyunlarda sıkıntı yaşayacağımdan endişe ettiğim için 64 bit kurmuyorum geçen sene denemiştim pek verim alamadım o yüzden tekrar 32 bit e dönmüştüm


    -----------------------------

    hocam ikiside harici donanım sanırım ? eski oldukları için 64bit desteklemiyorlar..

    artık tek slot 32gb ramler çıkıyor.. 32bit diye birşey mazi oluyor. Bugune kadar hiç bir oyunda ve programda ciddi ciddi 64bit sorunu yaşamadım..

    Uyumluluk Modu hiç olmadı XP Mode imdada yetişti. 


    http://www.leyladansonra.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kararti
    kararti's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    kararti bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit bütün donanımlarımı desteklemiyor o yüzden kurmuyorum. Ek olarak bu konuyu buraya açmadan önce biraz araştırdım bunun mümkün oldugu söyleniyor bunun için bir programda varmıs ama ben güvenmediğim için kurmadım ama yapanlar olmus screenshot  koymuslar. windows 7 de PAE diye bişey varmıs bu engelliyomus ram kullanımı bunun programsız bir çözümü var mıdır diye yazdım buraya bazıları komut satırı ile ilgili kodlar vermiş ama denedim olmadı.


    -----------------------------

    bahsettiğiniz olay Physical Address Extension fiziksel olarak adresleme mantığı size  fazladan 4bit getirisi vardır. buda eder 36bit. 

    yine sizin ram miktarınız ile uyuşmayacaktır ve 4gb ram kullanamacayaksınız.

    en sağlıklı yolu 64bit bir işletim sistemi kurmaktır.

    desteklenmeyen donanımıznız nedir acaba ? 


    -----------------------------

     

    webcam ve  bluetoth çalışmıyor ayrıca uyumluluk sorunları ve oyunlarda sıkıntı yaşayacağımdan endişe ettiğim için 64 bit kurmuyorum geçen sene denemiştim pek verim alamadım o yüzden tekrar 32 bit e dönmüştüm


    -----------------------------

    hocam ikiside harici donanım sanırım ? eski oldukları için 64bit desteklemiyorlar..

    artık tek slot 32gb ramler çıkıyor.. 32bit diye birşey mazi oluyor. Bugune kadar hiç bir oyunda ve programda ciddi ciddi 64bit sorunu yaşamadım..

    Uyumluluk Modu hiç olmadı XP Mode imdada yetişti. 


    -----------------------------

    Evet 2 side harici artık son çare 64 bit e dönüş yaparım. İlgin için teşekkür ederim


    Bayram geçtikten sonra yak g.tüne kınayı
Toplam Hit: 2968 Toplam Mesaj: 13