Windows 7 Görev Çubuğu
-
yaa gençler bu görev çubuğunun orda hani singeler varya klasörler arka arkaya açtınız sonra üzerine gittiginiz zman kısa ekran görünümü şeklinde çıkıyor onu nasıl yapıorsunuz bende sadece isim olarak çıkıyor

-
hangi windows 7 sürümü yüklü ve ayrıca başlat/bilgisayar sağ tık özellikler/windows deneyim dizini/sistem derecelendirmesi yapıldımı ?
-
home basic ne farkederki sürümü ?
-
sistem derecelndirme yaptım oldu bunun başka ayarı falan varmı laa bildiğiniz güzel yeni ilk w 7 kullanıom ben :)
-
edit: yapmış
+ O sağdaki IE, Klasör ve WMP simgelerine sağ tıklayıp "bu programı görev çubuğundan kaldır"ı seç
+ hızlı başlat çubuğunu aktif etmek için, yani XP'deki startın yanındaki kısayolları koymak için
Başlat çubuğu > sağ tık > Araç çubukları > Yeni araç çubuğuna bas
Gelen pencereden aşağıda Klasör: %SystemDrive%\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch yaz. Hızlı başlat çubuğu gelir. Sonra onu sağdan sola atmak için Başlat çubuğundan "görev çubuğunu kilitle"seçeneğini kaldır ve başlat çubuğunu 2 satıra çıkar, sonra "Hızlı başlat"ı sağdan sola aktar, biraz zahmetli ilk yapışta^^ Yapınca "başlat çubuğunu" tek satıra indirip görev çubuğunu kilitle
-
-
hocam windows 7,nin klasik bir kaç ayarı var hızlı menü açılışı ve hızlı sistem açılışı gibi yapmak isterseniz burdayım ben,kullanıcı deneyiminde mutluluklar diliyorum :)
-
home basic de olmuyor hocam o dediğin.
-

pencerelerei bu biçim nasıl döşerim?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------

pencerelerei bu biçim nasıl döşerim?
-----------------------------başlat + tab hocam.
-
düşük sürümlerde bir çok özellik kapalı ve ekran kartı aero desteği cok önemli o dediğini yapman için onboart ekran kartıysa büyük ihtimal yapmaz...
-
Ekran kartınız yok o yüzden.
