Windows 7 Tam Denetim Nasıl Yapılır.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    my4 bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı

    ulem beceremedim niyeyse ?

    hocam ukalalık gibi yapmış olmayayım . direk .reg olarak mı kaydettin a.reg olarak kaydet bakalım belki öyle olur . 


    Yok yahu niye ukalalık olsun ? bin bilsende bir bilene danış diye boşuna dememişler.

    Bu arada test edildi onaylandı ama olmadı :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    Jubei bunu yazdı


    iki gıdım bişi yazaydın çok cool olmuş :)

    programı indiriyorsun, tam yetki almak istediğin klasörü seçiyorsun

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı


    iki gıdım bişi yazaydın çok cool olmuş :)

    programı indiriyorsun, tam yetki almak istediğin klasörü seçiyorsun

    Eyvallah,aynen dediğin gibi yaptım anacak başta da belirttim sileceğim dosya adedi 9033 adet :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    Jubei bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı


    iki gıdım bişi yazaydın çok cool olmuş :)

    programı indiriyorsun, tam yetki almak istediğin klasörü seçiyorsun

    Eyvallah,aynen dediğin gibi yaptım anacak başta da belirttim sileceğim dosya adedi 9033 adet :)

    hepsini bir klasöre topla ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    Jubei bunu yazdı


    iki gıdım bişi yazaydın çok cool olmuş :)

    programı indiriyorsun, tam yetki almak istediğin klasörü seçiyorsun

    Eyvallah,aynen dediğin gibi yaptım anacak başta da belirttim sileceğim dosya adedi 9033 adet :)

    hepsini bir klasöre topla ?


    Onun içinde izin gerekiyor.

    C:\Windows\winsxs klasörü içinde bir çok amd klasörü göreceksin ve silmeye kalktığında tek tek yetki alman gerekiyor.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Live linux cd si ile  acip silmeyi dene bide.....


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    mclaren bunu yazdı

    Live linux cd si ile  acip silmeyi dene bide.....

    aklıma şeyi getirdi.

    içinde ERD Commander olan bir cd bul, sistemi onunla başlat, izin mizin dinlemiyor.

Toplam Hit: 2465 Toplam Mesaj: 18