

Windows 7 Ultimate Kurarken Hata [Video] Yardım
-
Arkadaşlar Boot ediyor herşey normal gidiyor Dili Felan sonra bu ekranla karsılasıyorum ne yapmam lazım lütfen yardım.
http://img143.imageshack.us/img143/456/29326123ac1a400fa2c4e90.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/5824/83a3ece9091d4d44b71c689.jpg
http://www.izlesene.com/video/windows-7-ultimate-kurarken-aldigim-hata/2734751
-
-
Şuan Ona vaktim yok yağrın işbaşı bugun halledeyim dedim sunu cd yi aldım zaten 10 liraya :d crack felan var içinde orjinal yapıp kurmak istiyordum bugun ? :S hatanın çözümünü bilen yok mu
-
Bende de ayni sorunu win 7 acikken Dvd'den windows'u kurmaya calistigimda yapti ..
Sorun Boot error code 5 olabilir mi ?
"bad" DVD burn yani kotu Dvd cekimi ile karsi karsiyasiniz demektir .
Yeni bir Dvd yapmaniz belki de en dogrusu ..
-
Dvd'de sorun olduğunu sanmıyorum yardım etcek biri ?
-
dvd dedr sorun büyük ihtimal bir daha kumayı dene olmassa git aldığın yere değiştir dvd yi
-
telden yaziyirum suan deniyorum simdi bakalim olcak mi
-
yok arkadaşlar olmuyor sürücüyü görmüyo nasıl yapcam bitane bilen yok mu
-
yok arkadaşlar olmuyor sürücüyü görmüyo nasıl yapcam bitane bilen yok mu
-
özel seçeneğini seç c - d şeklinde ayarı ver kendin nasıl istiyosan sağ alttan ileri de
sürücü yükle 'ye basma o ne boka yarıyo anlamıs değilim hepte ona bastım panik oldum :)
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
özel seçeneğini seç c - d şeklinde ayarı ver kendin nasıl istiyosan sağ alttan ileri de
sürücü yükle 'ye basma o ne boka yarıyo anlamıs değilim hepte ona bastım panik oldum :)
-----------------------------nasıl yani hocam biraz daha açarmısın o ekran geldiğinde bende ileri tusu kapalı oluyor sürücü bulunmadı felan diyor