Windows 7,8,10 İso

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arabaci88
    arabaci88's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı
    arabaci88 bunu yazdı
    SkynetX bunu yazdı
    arabaci88 bunu yazdı
    Not bunu yazdı

    Merhaba müritler, elinde windows 7 8 10 artık ne varsa sağlam ve çalışır bir iso dosyası olan varsa verebilir mi ?

    Konuyu gizlemeden açıyorsun! Bide üstüne Microsoft'un para ile sattığı işletim sistemlerinin iso dosyalarını istiyorsun. Bu ne özgüven kardeşim böyle. Dikkat et polisler evine baskın yapmasın...

    Şimdiye kadar kime baskın yapılmış?

    (Ticari işletmeler hariç)

    Harbi mi lan! Yani diyorsun ki; Tüm Windows işletim sistemleri kamuya açık hale geldi. İsteyen istediği gibi iso dosyalarını birbiriyle paylaşabilir, cd'yi çoğaltabilir.

    Kağıt üstünde dediğin suç ama Microsoft 'un yaklaşımı gereği ev kullanıcılarına dokunmuyorlar. Sen sanıyor musun MS istese korsan kullanımın önüne geçemez?

    Ama bilerek dokunmuyorlar ki ev kullanıcıları MS ürünlerinden uzaklaşmasın. Pazar payı düşmesin.

     

    Ha ticari işletmelerden kan alırlar orası ayrı.

    Abi zaten ev kullanıcılarına dokunsalar, milyonlarca bilgisayar'da korsan Windows kurulu olduğunu varsayalım ve bunlar farklı farklı ülkelerde. Hangi birisine yetişeceksin ki? Bilerek dokunmuyorlar fikrine katılmıyorum. El mahkum olduğu için dokunmuyorlar bence.


    Bundan sonra yolumuz düz olacak. Bizi kimse durduramayacak. İnsan büyüdükçe daha da büyümek istiyor. Birgün gelecek hiçbir yere sığmayacağım. Yeni işler düzenledim. Dünyaya ün salacağım. Ben işimde kral olmak istiyorum. Ben kralım evet kral yeraltı dünyasının kralı. Siz dostlarım benimle büyüyecek benimle zenginleşeceksiniz. Dünyaya hakim olacağım ve ben buna layığım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arabaci88
    arabaci88's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Microsoft korsana önlemler alırsa çok büyük zararlar göreceğini biliyor. 2007'de korsan Windows Xp'lere savaş açmışlardı ne oldu ? Yok gazetelere batan korsan gemisi ilan vermeler falan. Masaüstü duvar kağıdını siyah yapıp lisanslı windows alın demeler falan. Hepsinin çözümü bulundu. Hatta ben masaüstünde o uyarı veren uygulamayı windows klasöründe deneye deneye bulmuştum silemeyince uzantı kısmını .exe'den değiştirip etkisiz hale getirmiştim. :) O zamanlar format atmayı bile bilmiyordum.

    Şimdi ise ücretsiz Windows 10 lisansları, Officelar falan havada uçuşuyor.

    ------------

     @arabaci

    Az ötede trolle.

    Trollemiyorum ki sadece soruyorum sana. Neden Crackli Windows isoları paylaşıyorsun?


    Bundan sonra yolumuz düz olacak. Bizi kimse durduramayacak. İnsan büyüdükçe daha da büyümek istiyor. Birgün gelecek hiçbir yere sığmayacağım. Yeni işler düzenledim. Dünyaya ün salacağım. Ben işimde kral olmak istiyorum. Ben kralım evet kral yeraltı dünyasının kralı. Siz dostlarım benimle büyüyecek benimle zenginleşeceksiniz. Dünyaya hakim olacağım ve ben buna layığım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    @arabaci88

    http://www.tahribat.com/forum/belgesel-through-the-wormhole-with-morgan-freema-206301

    Adamların emek verip çektiği, yayın hakları olan belgeseli neden ücretsiz indirmek istiyorsun?

    http://www.tahribat.com/forum/rocky-3-1982-bluray-istek-220416

    Başkasına film linki verirken hiç çekinmiyorsun ama.

    Bunlar parayla satılan şeyler değil mi? Belgeseli izlemek için sağlayıcıya ya da özel bir kanala ödeme yapmak gerekmiyor mu? Filmi bedavaya mı çekiyorlar? Bedava mı izletiyorlar?

    Ya trollsün, ya profildeki yaşın gerçek ya da gel gitlerin var, gününde değilsin.

    Görüşüm troll yönünde.

    Austen tarafından 13/Tem/16 19:05 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    edit : okumadan yazmışım :D

    d3lete tarafından 13/Tem/16 19:19 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    @arabaci88

    http://www.tahribat.com/forum/belgesel-through-the-wormhole-with-morgan-freema-206301

    Adamların emek verip çektiği, yayın hakları olan belgeseli neden ücretsiz indirmek istiyorsun?

    http://www.tahribat.com/forum/rocky-3-1982-bluray-istek-220416

    Başkasına film linki verirken hiç çekinmiyorsun ama.

    Bunlar parayla satılan şeyler değil mi? Belgeseli izlemek için sağlayıcıya ya da özel bir kanala ödeme yapmak gerekmiyor mu? Filmi bedavaya mı çekiyorlar? Bedava mı izletiyorlar?

    Ya trollsün, ya profildeki yaşın gerçek ya da gel gitlerin var, gününde değilsin.

    Görüşüm troll yönünde.

    Headshot.

     

    Korsan kullanmayı önleyecek en  büyük şey vicdani rahatsızlık aslıda. Rahatsız oluyorsan kullanmazsın.

     

     

    SkynetX tarafından 13/Tem/16 20:02 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    @arabaci88

    http://www.tahribat.com/forum/belgesel-through-the-wormhole-with-morgan-freema-206301

    Adamların emek verip çektiği, yayın hakları olan belgeseli neden ücretsiz indirmek istiyorsun?

    http://www.tahribat.com/forum/rocky-3-1982-bluray-istek-220416

    Başkasına film linki verirken hiç çekinmiyorsun ama.

    Bunlar parayla satılan şeyler değil mi? Belgeseli izlemek için sağlayıcıya ya da özel bir kanala ödeme yapmak gerekmiyor mu? Filmi bedavaya mı çekiyorlar? Bedava mı izletiyorlar?

    Ya trollsün, ya profildeki yaşın gerçek ya da gel gitlerin var, gününde değilsin.

    Görüşüm troll yönünde.

    Gorusune arti 1 verip arkadasi 2 hayirla yolluyoruz arabaci arabayi saga cek bizimla diyilsin ;)

    Edit: konu sahibi eger gucum yeter internetimde sikinti yok dersen 23 gb lik 7-8.1-10 tek paket çokinone burdan cekebilirsin icinde bu isletim sustemlerinin tum surumleri mevcut

     

    https://www.fullprogramlarindir.com/windows-7-8-1-10-aio-guncell-2016-turkce-indir.html

     

    3. Link mega.cn nin linki hizli bi sekilde indirebilirsin

    ayhun tarafından 13/Tem/16 21:47 tarihinde düzenlenmiştir

    delimiyim ben?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Benim verdiğim tüm isolar sağlamdı zira şuanda 3 makinede onlar kurulu. Senin usb'de sorun olabilir mi? 

    Hocam o konuyu favorilere ekledim faydalı paylaşım cidden 

    Ssdyi aldığımda format çekicem win 10 a yükselteceğimde lazım olacak.. :)


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    arabaci88 bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    arabaci88 bunu yazdı
    SkynetX bunu yazdı
    arabaci88 bunu yazdı
    Not bunu yazdı

    Merhaba müritler, elinde windows 7 8 10 artık ne varsa sağlam ve çalışır bir iso dosyası olan varsa verebilir mi ?

    Konuyu gizlemeden açıyorsun! Bide üstüne Microsoft'un para ile sattığı işletim sistemlerinin iso dosyalarını istiyorsun. Bu ne özgüven kardeşim böyle. Dikkat et polisler evine baskın yapmasın...

    Şimdiye kadar kime baskın yapılmış?

    (Ticari işletmeler hariç)

    Harbi mi lan! Yani diyorsun ki; Tüm Windows işletim sistemleri kamuya açık hale geldi. İsteyen istediği gibi iso dosyalarını birbiriyle paylaşabilir, cd'yi çoğaltabilir.

    Evet. Belki adamın elinde lisansı var ancak kuracak dvd yok? Al bak Microsoft beyciğimin sitesindende indirebilirsin :

    https://www.microsoft.com/tr-tr/software-download/windows10ISO

    ---

    Rimpalace profilimin paylaşılanlar kısmına bakabilirsin.

    ---

    Microsoft için bireysel kullanıcı önemli değil. Onlar şirketlerin peşinde.

     

    Hocam oldu mu şimdi? Bir de crackli versiyonlarını paylaşmışsın. Microsoft'un ocağına incir ağacı mı dikmeye çalışıyorsun? Bunlar para ile satılan isolar değil miydi? Ayrıca bunları böyle paylaşarak ne amaçlıyorsun? Amacın ne?

    Hocam sen şaka mısın ya da tahribat.com da olduğunun farkında mı değilsin 

    Crackli iso paylaşana amacın ne yok neden lisanssız ürün paylaşıyorsun diyen müridimizde varsa harbi Tbt çok değişmiş 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    arabaci88 bunu yazdı
    Not bunu yazdı

    Merhaba müritler, elinde windows 7 8 10 artık ne varsa sağlam ve çalışır bir iso dosyası olan varsa verebilir mi ?

    Konuyu gizlemeden açıyorsun! Bide üstüne Microsoft'un para ile sattığı işletim sistemlerinin iso dosyalarını istiyorsun. Bu ne özgüven kardeşim böyle. Dikkat et polisler evine baskın yapmasın...

     

    bu kafayla biraz zor hocam kusura bakma.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Not
    Not's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    @arabaci88 Windows 10'un lisanslı sürümü vardı zaten laptopta ve garanti kapsamında halen duruyor. Ben yani gidip şu an o lanet garanti yerine al bunu yap desem yapar anlayacağın ve burada kuralsız iş yok. Millete yükleniyor musun trollüyor musun bilmiyorum ama benim burada istediğim iso olarak flashıma atıp kurabileceğim ve işimi halledebileceğim bir şekilde o laptop'a bir işletim sistemi kurmak. Windows bulamazsam linux kuracağım ve öyle devam edeceğim. Lisans diyorsan al sana lisans. :)


    Birinci vazifen,Türk istiklalini,Türk Cumhuriyetini,ilelebet,muhafaza ve müdafa etmektir.
Toplam Hit: 2505 Toplam Mesaj: 25
windows