Windows 7Açılış Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek


    ve benim bi kaç sıkıntım var pc yi kasadan aççıyorum 

    windows%20açılışşş%20

    yaklaşık olarak ilk açılışta 2 dk ye yakın bekliyo . aynen bu ekrenda beklerken reset açınca hemen açılıyo.  bu belki windowstandır diye format çekip yeni windows kurdum ama ondanda yapıyo.  acaba donanmısal bir sorun mu onu merak ediyorum  yada window 7 nin kurduğum sürüm veya cd sindenmi sıkıntı var dır.

    arkadaşlar şimdi pc özelliklerimi yazıcam buna en uygun windows 7 hangisidir. 

    CPU Türü QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 965, 3415 MHz (17 x 201)
    Anakart Adı Gigabyte GA-MA785GT-UD3H

    zotac GeForce GTS 250 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)  (1024 MB)    AOC 2436  [24" LCD]

    Üretici AMDSürüm AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor 3400 MHz

    2 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM x 2 adet 

    1 tb seagate  hdd 

    kullandığım  işletim sstemi windows 7 ultimate 32 bit .. siz ce buna en üygun hangisi  ve 64 bit kurmalımıyım 

     


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek

    bilen kimse yokmu ? 


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam işletim sisteminden kaynaklanıyor benimde başıma gelmişti.. elindeki windows 7 dvd sini kullanma farklı bir windows 7 dvd si bul onu kur 64bit kurmanı tavsiye ediyorum..

     

     

     

     


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek

    şimdi indiriyorum zaten bakalım nolcak 


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tughan
    tughan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    "64 bit" işlemcili masaüstü pcme  "32 bit" win 7 kurduğumda aynı sorun benimde başıma gelmişti. uzun bi süre ne olduğunu anlamamıştım.  xp kurdum geçtim sonra

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bişey soracam format atarketn windows 7 100 mb lik boot oluşturuyor onu da siliyormusun yoksa o kalıyormu çünkü windows 7 kendini ondan boot ediyor en onu silmiyorsan 100 defa format atsan gene hep aynı olacak !

     


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Windows kuracağın hdd partisyonuna uzun format çek, ardından windowsu kurmayı dene.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    emuxa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bişey soracam format atarketn windows 7 100 mb lik boot oluşturuyor onu da siliyormusun yoksa o kalıyormu çünkü windows 7 kendini ondan boot ediyor en onu silmiyorsan 100 defa format atsan gene hep aynı olacak !

     


    -----------------------------

    xp de bu olay 8 mb o silinirse hiç açılmaz diye düşünüyorum gerçi windows 7 de onarma paneli var deneyen varmı 


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    xp de bu olay yok o farklı birşey xp de boot ntsdrl gibi bir ismi vardı v c: nin altında bulunur tam adını hatırlamıyorum dosyanın boot u ordan ediyor win 7 de olay biraz farklı mantık biraz degişik formatlarken o 100 mb yı de biçimlendir


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek

    emuxa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bişey soracam format atarketn windows 7 100 mb lik boot oluşturuyor onu da siliyormusun yoksa o kalıyormu çünkü windows 7 kendini ondan boot ediyor en onu silmiyorsan 100 defa format atsan gene hep aynı olacak !

     


    -----------------------------

     

    siliyimi orayıı baya bi araştırtım nette baya yol var ama hiç biri olmamdı 


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    aynen disk biziçmelndirme kısmında tüm partitionları sil c ile 100mb lik partitionları sil sora c nin üstünde devam a tıkla kursun düzelecektır problemin !


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
Toplam Hit: 2087 Toplam Mesaj: 13