folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 7‘De İlginç Birşey Keşfettim



Windows 7‘De İlginç Birşey Keşfettim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Şans eseri keşfettim , böyle birşeyi siz duymuşmuydunuz yoksa win7'nin özelliğimi bu

    Bilgisayarı uykuya alın fişten çekin  sonra tekrar açmak istediğiniz zaman fişe takın ve açın normal bios ekranından başlıyor açılıyor ve oturum kaldığı yerden devam ediyor , çok acayibime gitti sizinle paylaşmak istedim .

    Bilen varmıydı böyle birşeyi ? 

    Belki Xp dede olabilir test etmedim


    Gimme Some Tits
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    tam anlamadım ne demek istediğini bios ile ilgli? Ama oturumun kaldığı yerden devam etmesinin sebebi oturum bilgilerinin harddiskte geçici olarak

    tepolanmasından dolayıdır. bilgisayarı tekrar açtığında bu bilgiler okunuyor ve oturum kaldığı yerden devam ediyor


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    hibernate mod değil mi bu işte xp'de de var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Hocam bu olayı notebook u olanlar çok iyi biliyor çünkü bilgisyarla çalışırken şarjı biitiginde kendisini kapatıyor ama sen şarj için taktıgında power tuşuna basınca sanki bilgisyar beklemedeymiş gibi hemen acılıyor.(Bu durumun güc ayarlarındaki secenekleri ile alakası yok yani siz ayarlamıyorsunuz pil bitince şunu yap gibi windows 7 de var böyle bir özellik)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Adı üstünde uyku modu, zaten dediğin şey için yapılmış birşey :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Uyku modu değil de Hazırda Beklet modu


    İmza...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    tam anlamadım ne demek istediğini bios ile ilgli? Ama oturumun kaldığı yerden devam etmesinin sebebi oturum bilgilerinin harddiskte geçici olarak

    tepolanmasından dolayıdır. bilgisayarı tekrar açtığında bu bilgiler okunuyor ve oturum kaldığı yerden devam ediyor

    evet aynen onu demek istedim .

    Yani demek istediğim 

    Bilgisayarı uykuya alıp bilgisayarın fişini çekin ertesi gün pc yi açmak istediğinizde normal şekilde windows açılıyor ve kaldığı yerden devam ediyor.

    ReeX tarafından 06/Ara/12 15:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Gimme Some Tits
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    hibernate aktif ise olur o. Windows XP'de de mevcut bir ozellik.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    hibernate aktif ise olur o. Windows XP'de de mevcut bir ozellik.

    Şimdi baktım bende o aktif değil ama bu şekilde oldu


    Gimme Some Tits
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    pSkpt bunu yazdı

    Uyku modu değil de Hazırda Beklet modu

    Aynen öyle.

    Uyku modunda, sabit disk, cpu vs gibi birimler durdurulur veya faaliyetleri minimuma iner. RAM'deki bilgiler korunur. Bu sebeple makineyi uyandırdığınızda çat diye açılır. Batarya'dan az da olsa yer.

    Hazırda beklette, RAM'deki bilgiler sabit diske yazılır ve makine kapatılır. Batarya yemez. Tekrar açtığınızda biostan başlar, sabit diskteki ram imajı, ram'e aktarılır ve kaldığınız yerden çalışmaya devam edebilirsiniz. 

    Çoğu konfigürasyonda, bir süre uyku modunda kaldıktan sonra makine otomatik olarak hazırda beklet moduna geçer.


    Blue Screen of Death
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Ek olarak; uyku modu=stand by hazırda beklet=hibernate

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 1742 Toplam Mesaj: 12