Windows 8 Geliyor
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Ebesinin a*mı bune m.k işletim sistemimi sıcıyor bunlar.
-----------------------------Doğru bişey olduğunu savunmuyorum fakat linux ubuntu dağıtımları 6 ayda bir yenilenir ve epey ilerde bi sürüm çıkar.. bu kadar kullanıcısı olan ms için de bunu yapmak pek zor olmasa gerek..
-
100 e kadar yolu var devam :)
-
her işletim sistemi için çıktıgında olmaz, tutmaz tarzı laf edenler var. xp çıktıgında da laf ediliyodu taa ki sp2 ye kadar sonra bir bakmışsın xp olmayan pc kalmamış. şahsi kanaatim 7 gayet güzel hoş olmuş hiçbirşekilde sorun yok şu ana kadar. bu da 1-2 seneye kadar her pcye yerleşir.xp de tarihin tozlu raflarına konulacak bunu unutmayın :)
-
panxer in up ettigi turkdepo.net ten win7 yi kurucaktm ,orbitle indirdim 4 gb nin 3.9 u tamamlandi 7 saatte,bi duraklatip tekrar baslattm komple gitti dosya elime aldim resmen çıldırıyorum :S.
-
Microsoft Pazarlama Grup Müdürü Nuri Çankaya, şu an Türkiye'de 1 milyonun üzerinde bilgisayarda Windows 7 kullanıldığını söyledi.
****
Bill malı ! Ne sattığını bilmiyon mu sen ? Madem 1 milyon kişi kullanıyor kaç tane sattın win7.Hepimiz kaçak kullanıyoz mal.Seviniyorlar bide!
-

windows8.com Alan adı kayıtlı - Whois Bilgileri 
windows8.net Alan adı kayıtlı - Whois Bilgileri 
windows8.org Alan adı kayıtlı - Whois Bilgileri -
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Microsoft Pazarlama Grup Müdürü Nuri Çankaya, şu an Türkiye'de 1 milyonun üzerinde bilgisayarda Windows 7 kullanıldığını söyledi.
****
Bill malı ! Ne sattığını bilmiyon mu sen ? Madem 1 milyon kişi kullanıyor kaç tane sattın win7.Hepimiz kaçak kullanıyoz mal.Seviniyorlar bide!
-----------------------------biil amca, renenin amcası olur dikkat et ;)
