

Windows 8 Release Candidate Türkçe (Turkish) + Key
-
matr0x bunu yazdı:
-----------------------------Bonibon bunu yazdı:
-----------------------------watermarkı nasıl kaldırıyoruz?
-----------------------------http://www.windows8tr.org/2012/05/windows-8-masaustundeki-yaziyi-silmek.html
Bu yöntemi denedin mi hocam?
-----------------------------oldu hocam sağolasın
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------Ya benim Win 7 32 bit ben 8'in 64'ü indirdim ama kurmama izin vermiyor. 64'ü kuramayacak mıyım ?
-----------------------------Yok mu bir yolu ?
-
kurulurken aygıt bulunamadı hatası veriyor?
gözat filan çıkıyo hdd ler görünüyor ama ondan sonra ilerlemiyor :\
Toplam Hit: 8103 Toplam Mesaj: 64