

Windows 8.1 Sorularım Ve Sorunlarım
-
windows 8 bana diyorki 8.1 e geç iyi tamam ok diyorum
mağazaya girer gibi yapıyor tekrar geri geliyor.
mağazadaki bütün iconlar x çarpı işaretli
ne olcak böyle -
kaygusuz bunu yazdı
windows 8 bana diyorki 8.1 e geç iyi tamam ok diyorum
mağazaya girer gibi yapıyor tekrar geri geliyor.
mağazadaki bütün iconlar x çarpı işaretli
ne olcak böyleWindows 8 versiyonun nedir, onu kontrol et, hem de lisans durumunu kontrol etmelisin.
-
kaygusuz bunu yazdı
windows 8 bana diyorki 8.1 e geç iyi tamam ok diyorum
mağazaya girer gibi yapıyor tekrar geri geliyor.
mağazadaki bütün iconlar x çarpı işaretli
ne olcak böyleGarip bir sorun.Adres çubuğuna "ms-windows-store:WindowsUpgrade" yaz hocam bakalım yine aynı şekilde çıkacakmı.Bir de ekran görüntüsü gönderebilir misin ?
-
Store Cache temizlemeyi deneye bilisin belki ise yarar
Windows+R
WSReset.exe
Ok de gec