Windows Deneyim Dizini ! ! !
-
JOE bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
JOE bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
combofix yaptınmı hiç disklere ?
-----------------------------Hayır yapmadım
-----------------------------http://hotfile.com/dl/23888076/1f9e691/ComboFix_windows7li.blogspot.com.rar.html
buradan windows 7 için olan sürümü indir dene hocam
-----------------------------Hoca verdiğin liktekini indirdim ama windows 2000 ve xp de çalışırım diyor yani win 7 de çalışmıyor
-----------------------------alla alla windows 7 için diyo orda bilhassa. senin windows 7 32mi 64bitmi hocam
-
64 bit hoca başta dedik ya
-
JOE bunu yazdı:
-----------------------------
64 bit hoca başta dedik ya
-----------------------------tamam ne bağırıyon el kadar çocuğa.!
http://download.bleepingcomputer.com/protected/c63778e87ff8460b5abe9523ac331728/4ded14e9/ComboFix.exe
al bunu indir dene birde ama çalıştırırken sağ tıkla yönetici olarak çalıştır
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
JOE bunu yazdı:
-----------------------------
64 bit hoca başta dedik ya
-----------------------------tamam ne bağırıyon el kadar çocuğa.!
http://download.bleepingcomputer.com/protected/c63778e87ff8460b5abe9523ac331728/4ded14e9/ComboFix.exe
al bunu indir dene birde ama çalıştırırken sağ tıkla yönetici olarak çalıştır
-----------------------------Yok be hoca bağırmıyorum yahu. Dur deniyorum bunu
-
Combofix de çözmedi hoca
-
aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.
yada performans ölçme ölürmüsün :D
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.
yada performans ölçme ölürmüsün :D
-----------------------------Hocam ne bileyim kıl oldum işte ölçmek istiyorum :)
Bu arada kasayı aç filan diyorsun ama notebook kullanıyorum :)
-
JOE bunu yazdı:
-----------------------------
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.
yada performans ölçme ölürmüsün :D
-----------------------------Hocam ne bileyim kıl oldum işte ölçmek istiyorum :)
Bu arada kasayı aç filan diyorsun ama notebook kullanıyorum :)
-----------------------------anladım hocam. format at düzelir dicem ama iyice bi araştır çok takarsan atarsın
-
sistem kurulumundan önce overclock yaptığında bazen böyle olabilio..
amd de 2 çekirdeği kapalı işlemcilerde biosdan 4 çekirdeğe ayarlayınca da yapabilio.. nadirende olsa...
bios sıfırla..sonra sistemi yeniden kur.. hiç bişe kurmadan puanlama almaya çalış. (w7 standart driverler)
eğer hata veriosa, kullandığın entegreli bi w7 dir.
entegresiz bulup onunla format atmayı dene..
son bi seçenek olarak da, derecelendirmeye çalıştığında direk mi bu mesajı verio.
eğer öyle deilse izle. hangi derecelendirme esnasında kesio ( cpu-ram directx vs )
kolay gelsin..
-
serwo bunu yazdı:
-----------------------------
sistem kurulumundan önce overclock yaptığında bazen böyle olabilio..
amd de 2 çekirdeği kapalı işlemcilerde biosdan 4 çekirdeğe ayarlayınca da yapabilio.. nadirende olsa...
bios sıfırla..sonra sistemi yeniden kur.. hiç bişe kurmadan puanlama almaya çalış. (w7 standart driverler)
eğer hata veriosa, kullandığın entegreli bi w7 dir.
entegresiz bulup onunla format atmayı dene..
son bi seçenek olarak da, derecelendirmeye çalıştığında direk mi bu mesajı verio.
eğer öyle deilse izle. hangi derecelendirme esnasında kesio ( cpu-ram directx vs )
kolay gelsin..
-----------------------------Notebook kullanıyorum ve herhangi bir overclock işlemi yapmadım biosu da sıfırladım.
Kurduğum windowsu bundan bir kaç gün önce yine kurmuştum ve sorun yoktu ancak şuan mevcut.
Derecelendirmeye başlıyor ve sorunsuz devam ediyor, en son aşama olan harddisk değerlendirmesinde konu açılışındaki screenshot unu verdiğim hatayı alıyorum.
