folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows Deneyim Dizini ! ! !



Windows Deneyim Dizini ! ! !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    combofix yaptınmı hiç disklere ?

    -----------------------------

     

    Hayır yapmadım

    -----------------------------

    http://hotfile.com/dl/23888076/1f9e691/ComboFix_windows7li.blogspot.com.rar.html

    buradan windows 7 için olan sürümü indir dene hocam

    -----------------------------

     

    Hoca verdiğin liktekini indirdim ama windows 2000 ve xp de çalışırım diyor yani win 7 de çalışmıyor

    -----------------------------

    alla alla windows 7 için diyo orda bilhassa. senin windows 7 32mi 64bitmi hocam 

     


    Cigu bigule :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    64 bit hoca başta dedik ya


    Not late for nothing
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit hoca başta dedik ya


    -----------------------------

    tamam ne bağırıyon el kadar çocuğa.!

    http://download.bleepingcomputer.com/protected/c63778e87ff8460b5abe9523ac331728/4ded14e9/ComboFix.exe

    al bunu indir dene birde ama çalıştırırken sağ tıkla yönetici olarak çalıştır


    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------

    64 bit hoca başta dedik ya


    -----------------------------

     

    tamam ne bağırıyon el kadar çocuğa.!

    http://download.bleepingcomputer.com/protected/c63778e87ff8460b5abe9523ac331728/4ded14e9/ComboFix.exe

    al bunu indir dene birde ama çalıştırırken sağ tıkla yönetici olarak çalıştır


    -----------------------------

    Yok be hoca bağırmıyorum yahu. Dur deniyorum bunu


    Not late for nothing
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Combofix de çözmedi hoca


    Not late for nothing
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.

    yada performans ölçme ölürmüsün :D


    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.

    yada performans ölçme ölürmüsün :D


    -----------------------------

    Hocam ne bileyim kıl oldum işte ölçmek istiyorum :)

    Bu arada kasayı aç filan diyorsun ama notebook kullanıyorum :)


    Not late for nothing
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    JOE bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    aklıma bişey qelmiyo valla hard diskinle alakalı bişey belliki. kasayı aç slotunu değiştir istersen biosada bak hard disk ayarlarına filan mümkünse sıfırla biosu.

    yada performans ölçme ölürmüsün :D


    -----------------------------

     

    Hocam ne bileyim kıl oldum işte ölçmek istiyorum :)

    Bu arada kasayı aç filan diyorsun ama notebook kullanıyorum :)


    -----------------------------

    anladım hocam. format at düzelir dicem ama iyice bi araştır çok takarsan atarsın


    Cigu bigule :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    sistem kurulumundan önce overclock yaptığında bazen böyle olabilio..

    amd de 2 çekirdeği kapalı işlemcilerde biosdan 4 çekirdeğe ayarlayınca da yapabilio.. nadirende olsa...

    bios sıfırla..sonra sistemi yeniden kur.. hiç bişe kurmadan puanlama almaya çalış. (w7  standart driverler)

    eğer hata veriosa, kullandığın entegreli bi w7 dir.

    entegresiz bulup onunla format atmayı dene..

    son bi seçenek olarak da, derecelendirmeye çalıştığında direk mi bu mesajı verio. 

    eğer öyle deilse izle. hangi derecelendirme esnasında kesio ( cpu-ram directx vs )

     

    kolay gelsin..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    serwo bunu yazdı:
    -----------------------------

    sistem kurulumundan önce overclock yaptığında bazen böyle olabilio..

    amd de 2 çekirdeği kapalı işlemcilerde biosdan 4 çekirdeğe ayarlayınca da yapabilio.. nadirende olsa...

    bios sıfırla..sonra sistemi yeniden kur.. hiç bişe kurmadan puanlama almaya çalış. (w7  standart driverler)

    eğer hata veriosa, kullandığın entegreli bi w7 dir.

    entegresiz bulup onunla format atmayı dene..

    son bi seçenek olarak da, derecelendirmeye çalıştığında direk mi bu mesajı verio. 

    eğer öyle deilse izle. hangi derecelendirme esnasında kesio ( cpu-ram directx vs )

     

    kolay gelsin..


    -----------------------------

    Notebook kullanıyorum ve herhangi bir overclock işlemi yapmadım biosu da sıfırladım.

    Kurduğum windowsu bundan bir kaç gün önce yine kurmuştum ve sorun yoktu ancak şuan mevcut.

    Derecelendirmeye başlıyor ve sorunsuz devam ediyor, en son aşama olan harddisk değerlendirmesinde konu açılışındaki screenshot unu verdiğim hatayı alıyorum.


    Not late for nothing
Toplam Hit: 3403 Toplam Mesaj: 25