

Windows Kullanıcı Şifresini Ve Administrator Hesabı Şifresini Unuttum
-
Boot cd oluşturmanın uğraşması yok ki. Sp3 entegreli xp cd'si hazırlamıyorsun indirdiğin dosyalar zaten iso formatında. Iso'yu cd yazma programı ile yazacaksın o kadar. Nero yüklü ise iso'ya çift tıklayınca onun açılması gerek zaten. Çift tıklayıp yazdır demen yeterli. Iso'lar Başka program ile açılıyorsa Nero'yu aç menüden Recorder->Burn Image (Kayıt Aygıtı->Kalıp yazdır) 'a tıkla iso'yu seç.
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Boot cd oluşturmanın uğraşması yok ki. Sp3 entegreli xp cd'si hazırlamıyorsun indirdiğin dosyalar zaten iso formatında. Iso'yu cd yazma programı ile yazacaksın o kadar. Nero yüklü ise iso'ya çift tıklayınca onun açılması gerek zaten. Çift tıklayıp yazdır demen yeterli. Iso'lar Başka program ile açılıyorsa Nero'yu aç menüden Recorder->Burn Image (Kayıt Aygıtı->Kalıp yazdır) 'a tıkla iso'yu seç.
-----------------------------devamında açılışta cd den boot seçenegini işartelemelisin :)
-
Nero yoksa InfraRecorder programını indirip imaj yaz seçeneğiylede yazabilirsin hocam :)
-
hocam, a$agidaki dosyayi indir, zipten cikart. sonra direkt cd'ye yaz. boot kendi icinde zaten. boot'lu iso yani ;)
sonra pc'yi yeniden ba$lat, cd'den boot ettir, $ifreyi iptal edecek.
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/cd080802.zip
-
sağolun hallettim
-
hangisi işe yaradı? aklımızda olsun :)
-
Ophcrack