Windows Nasıl Hackleniyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tersine mühendislik..

    -----------------------------

    Online kontrolde eğer güncelleme yaparsanız bu bile çözüm değildir. :)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tersine mühendislik..

    -----------------------------

    Online kontrolde eğer güncelleme yaparsanız bu bile çözüm değildir. :)


    -----------------------------

    Bilen adam için kontrol sonrası içinde çözüm vardır :)

    Kısacası bu sadece bi aksamadır :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    yns_berk bunu yazdı:
    -----------------------------

    uz-i bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu nasıl   becere biliyolar ne tür bir dil kullanıyolar  calışan bir sisteme nasıl müdahale edebiliyorlar


    -----------------------------

    tahribatta böyle soruların artması dileğiyle, iLLuMiNaTi hocam sonsuz saygılar bilgilendirmeleriniz için

     


    -----------------------------

    FireX diye bi hocamız var bu konuları yalayıp yutmuş bi tbt müridi..

    Onu bul konularına makalelerine bak en azından mantığı kavrarsın kafayı takarsanda çok iyi bi yol gösterici olacaktır..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    XP orijinalleştirmek için buraya

    Win7 orijinalleştirmek için buraya, şuraya veya oraya tıkla. Win7 için, bu 3'ünden birinde 30 günde bir, bir tuşa basman gereken program olacak. Onu kullan. Şu an XP yüklü olduğu için hangisi bilemedim.

    Orijinalleştirme sırasında internet kesik olmalı.

    XP Orijinalleştirme %100 çalışıyor ve uptade yapıyor.

    Win7'de ise en sağlıklısı 30günde bir keyi resetlemeli olanı. Denedim. Güncelleme yapıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    :)

    Bios ve ya hdd serialı kontrol eden programla için sadece ollyde o prosdürü atlamasını sağlayacaksın.bizim şirketde öyle program vardı şimdi hiç bir şey kontrol etmiyor :))

    asembler dilini öğrenirsen birazda mantığını çalışdırırsan çözersin.

    Sistem crackı ya kendin dll yazarsına yada sistemin içindeki gerekli .dll cracklarsın.sistem crackıyla pek işim olmadığından bu konuda tam bilgi vere bilmeyeceğim.tabii bide unpack konusu var.bazı packları unpack eden yazılımlar var ama asembler dilini iyi bilen manual bile unpack ede bilir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek
    vb6 da kolaydıda şimdi biraz kasıyor:D reshack ile her türlü değişikliği yapıyorduk. Şimdi Ollydebug ama sağlam assember bilgisi gerektirir.

    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    forumda sacma sapan konular yuzunden bu tur konular   cok geri kalıyor 


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 2308 Toplam Mesaj: 18