folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Ta Zamanı Durdurabilmek Mümkün Mü?



Windows Ta Zamanı Durdurabilmek Mümkün Mü?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    dreampark87 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amaç bakanların öyle görmesi ise, 

    tarihi ve saati ayarlayıp print screen yapıp arkaplan olarak ayarlarsın, sonra alttaki durum çubuğu mudur görev çubuğu mudur onu da otomatik gizle..


    -----------------------------

     

    :D


    -----------------------------

    :D bebeler bile inanmaz buna :D


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    cevik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacİ belki uygun bir çözüm degil ama, illede pcden kesmek sartmi yahu,

    Saniyorum sürekli form kagidina basiyorsun,

    3 Gün server bozuldu farzet, bos fatura kagidi basip elle yazsan olmuyor mu?


    -----------------------------

     

    potansiyel çok fazla el ile uğraşılcak şey değil günde en az bin adet satış fişi..

    2 mağaza var güde en az 2000 adet yapar en az buda..


    maaasebeci....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

     

    indirmek için    <- buraya  tıkla...

     

     Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda  ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor. 

     Otomatik olarak  02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen  elle  değiştire bilirsin ama  hafızada  tutmaz ertesi gün tekrar  değiştirmen lazım. 

    Kapat mak istediğin zaman  kendisini system tray'a atar.  mesenger hesabı :P  

     

    baba kaçar. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amaç bakanların öyle görmesi ise, 

    tarihi ve saati ayarlayıp print screen yapıp arkaplan olarak ayarlarsın, sonra alttaki durum çubuğu mudur görev çubuğu mudur onu da otomatik gizle..


    -----------------------------

    Çok yaratıcı.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    indirmek için    <- buraya  tıkla...

     

     Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda  ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor. 

     Otomatik olarak  02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen  elle  değiştire bilirsin ama  hafızada  tutmaz ertesi gün tekrar  değiştirmen lazım. 

    Kapat mak istediğin zaman  kendisini system tray'a atar.  mesenger hesabı :P  

     

    baba kaçar. 


    -----------------------------

     

    emeğin için teşekkürler.

    yanlız çalıştırıyorum 31.12.2010 u giriyorum holaa diyorum

    saati 00:00 tarihi ise 01 sbat 2001 e alıyo


    maaasebeci....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam vergiyi zamsız vermek için mi yapacaksın bunu?


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    hayır 2010 da daha çok satış yapmış görünmek için

    maaasebeci....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek

    10 dakakda yazdım işine yarar umarım

     

    http://hotfile.com/dl/92872983/119843e/fugitive.zip.html


    You think the game is over ? It has just begun ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    detay bunu yazdı:
    -----------------------------

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    indirmek için    <- buraya  tıkla...

     

     Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda  ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor. 

     Otomatik olarak  02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen  elle  değiştire bilirsin ama  hafızada  tutmaz ertesi gün tekrar  değiştirmen lazım. 

    Kapat mak istediğin zaman  kendisini system tray'a atar.  mesenger hesabı :P  

     

    baba kaçar. 


    -----------------------------

     

    emeğin için teşekkürler.

    yanlız çalıştırıyorum 31.12.2010 u giriyorum holaa diyorum

    saati 00:00 tarihi ise 01 sbat 2001 e alıyo


    -----------------------------

     

    Hocam özür dilerim ya aceleye geldi gözün kara yazdım...  :(


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Fugitive bunu yazdı:
    -----------------------------

    10 dakakda yazdım işine yarar umarım

     

    http://hotfile.com/dl/92872983/119843e/fugitive.zip.html


    -----------------------------

     

    işe yaradı çook teşekkür ederim

    saat 14:00 sabitledi ellerine sağlık sağolasın


    maaasebeci....
Toplam Hit: 4987 Toplam Mesaj: 32