

Windows Ta Zamanı Durdurabilmek Mümkün Mü?
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Amaç bakanların öyle görmesi ise,
tarihi ve saati ayarlayıp print screen yapıp arkaplan olarak ayarlarsın, sonra alttaki durum çubuğu mudur görev çubuğu mudur onu da otomatik gizle..
-----------------------------:D
-----------------------------:D bebeler bile inanmaz buna :D
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Hacİ belki uygun bir çözüm degil ama, illede pcden kesmek sartmi yahu,
Saniyorum sürekli form kagidina basiyorsun,
3 Gün server bozuldu farzet, bos fatura kagidi basip elle yazsan olmuyor mu?
-----------------------------potansiyel çok fazla el ile uğraşılcak şey değil günde en az bin adet satış fişi..
2 mağaza var güde en az 2000 adet yapar en az buda..
-

indirmek için <- buraya tıkla...
Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor.
Otomatik olarak 02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen elle değiştire bilirsin ama hafızada tutmaz ertesi gün tekrar değiştirmen lazım.
Kapat mak istediğin zaman kendisini system tray'a atar. mesenger hesabı :P
baba kaçar.
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Amaç bakanların öyle görmesi ise,
tarihi ve saati ayarlayıp print screen yapıp arkaplan olarak ayarlarsın, sonra alttaki durum çubuğu mudur görev çubuğu mudur onu da otomatik gizle..
-----------------------------Çok yaratıcı.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------

indirmek için <- buraya tıkla...
Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor.
Otomatik olarak 02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen elle değiştire bilirsin ama hafızada tutmaz ertesi gün tekrar değiştirmen lazım.
Kapat mak istediğin zaman kendisini system tray'a atar. mesenger hesabı :P
baba kaçar.
-----------------------------emeğin için teşekkürler.
yanlız çalıştırıyorum 31.12.2010 u giriyorum holaa diyorum
saati 00:00 tarihi ise 01 sbat 2001 e alıyo
-
Hocam vergiyi zamsız vermek için mi yapacaksın bunu?
-
hayır 2010 da daha çok satış yapmış görünmek için
-
-
detay bunu yazdı:
-----------------------------karakutu bunu yazdı:
-----------------------------

indirmek için <- buraya tıkla...
Her gün otomatik çalışması için başlangıca atarsın, onuda ayarlayacaktım ama vaktim yok çıkmam lazım belki işini görür.. Win7de çalışmaz çalışmıyorda ama XP de çalışıyor.
Otomatik olarak 02.09.2010 tarihini atar eğer değiştirmek istersen elle değiştire bilirsin ama hafızada tutmaz ertesi gün tekrar değiştirmen lazım.
Kapat mak istediğin zaman kendisini system tray'a atar. mesenger hesabı :P
baba kaçar.
-----------------------------emeğin için teşekkürler.
yanlız çalıştırıyorum 31.12.2010 u giriyorum holaa diyorum
saati 00:00 tarihi ise 01 sbat 2001 e alıyo
-----------------------------Hocam özür dilerim ya aceleye geldi gözün kara yazdım... :(
-
Fugitive bunu yazdı:
-----------------------------
10 dakakda yazdım işine yarar umarım
http://hotfile.com/dl/92872983/119843e/fugitive.zip.html
-----------------------------işe yaradı çook teşekkür ederim
saat 14:00 sabitledi ellerine sağlık sağolasın